Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Measuring the User Experience

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Measuring the User Experience William Albert
Libristo kód: 36972722
Kiadó Elsevier Books, március 2022
As more UX and web professionals need to justify their design decisions with solid, reliable data, M... Teljes leírás
? points 131 b
20 725 Ft -1 %
20 365 Ft
Beszállítói készleten Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
Why Has Nobody Told Me This Before? Julie Smith / Puha kötésű
common.buy 6 161 Ft
toplistás
Clean Code Robert C. Martin / Puha kötésű
common.buy 18 174 Ft
toplistás
The Design of Everyday Things Donald Arthur Norman / Puha kötésű
common.buy 7 187 Ft
toplistás
Steal Like an Artist Austin Kleon / Puha kötésű
common.buy 5 523 Ft
toplistás
Start With Why Simon Sinek / Puha kötésű
common.buy 4 637 Ft
toplistás
Hooked Nir Eyal / Kemény kötésű
common.buy 5 245 Ft
toplistás
Continuous Discovery Habits Teresa Torres / Puha kötésű
common.buy 7 471 Ft
toplistás
The Lean Startup Eric Ries / Puha kötésű
common.buy 6 161 Ft
toplistás
Show Your Work! Austin Kleon / Puha kötésű
common.buy 5 523 Ft
toplistás
100 Things Every Designer Needs to Know About People Susan Weinschenk / Puha kötésű
common.buy 12 651 Ft
toplistás
Don't Make Me Think, Revisited Steve Krug / Puha kötésű
common.buy 16 137 Ft
toplistás
User Experience Team of One Leah Buley / Puha kötésű
common.buy 26 526 Ft
Articulating Design Decisions Tom Greever / Puha kötésű
common.buy 17 551 Ft
Dieter Rams Cees W. De Jong / Puha kötésű
common.buy 17 551 Ft
Designing Interfaces Jenifer Tidwill / Puha kötésű
common.buy 22 980 Ft

As more UX and web professionals need to justify their design decisions with solid, reliable data, Measuring the User Experience, Third Edition provides the quantitative analysis training that students and professionals need. Measuring the User Experience was the first book that focused on how to quantify the user experience. Now in the third edition, the authors have expanded on the area of behavioral and physiological metrics, splitting that chapter into two new ones: Eye-Tracking, and Measuring Emotion. The book also contains new research and updated examples, several new case studies, and new examples using the most recent version of Excel. Helps readers learn which metrics to select for every case, including behavioral, physiological, emotional, aesthetic, gestural, verbal, and physical, as well as more specialized metrics such as eye-tracking and clickstream data Provides a vendor-neutral examination of how to measure the user experience with web sites, digital products, and virtually any other type of product or system Contains new and in-depth global case studies showing how organizations have successfully used metrics and the information they revealed Companion site, wwwmeasuringuxcom, includes articles, tools, spreadsheets, presentations, and other resources to help readers effectively measure the user experience

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Measuring the User Experience
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2022
Oldalszám 384
EAN 9780128180808
Libristo kód 36972722
Súly 584
Méretek 234 x 191 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
Deep Work Cal Newport / Puha kötésű
common.buy 6 161 Ft
toplistás
Laws of Simplicity / Puha kötésű
common.buy 6 505 Ft
toplistás
Flexible Visual Systems Dr. Martin Lorenz / Puha kötésű
common.buy 16 665 Ft
toplistás
Escaping the Build Trap Melissa Perri / Puha kötésű
common.buy 14 145 Ft
EMPOWERED - Ordinary People, Extraordinary Products Marty Cagan / Kemény kötésű
common.buy 11 420 Ft
Range David Epstein / Puha kötésű
common.buy 2 814 Ft
Profit First Mike Michalowicz / Kemény kötésű
common.buy 9 523 Ft
Universal Principles of UX / Kemény kötésű
common.buy 12 556 Ft
Lean UX Josh Seiden / Kemény kötésű
common.buy 17 880 Ft
Mismatch John Maeda / Puha kötésű
common.buy 6 505 Ft
LOVED: How to Rethink Marketing for Tech Products Martina Lauchengco / Kemény kötésű
common.buy 11 824 Ft
Quantifying the User Experience Jeff Sauro / Puha kötésű
common.buy 20 365 Ft
AI and UX Gavin Lew / Puha kötésű
common.buy 16 117 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása