Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Measuring the User Experience

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Measuring the User Experience William Albert
Libristo kód: 36972722
Kiadó Elsevier Books, március 2022
As more UX and web professionals need to justify their design decisions with solid, reliable data, M... Teljes leírás
? points 137 b toplistás toplistás
21 323 Ft
Beszállítói készleten Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
Clean Code Robert C. Martin / Puha kötésű
common.buy 17 547 Ft
toplistás
Why Has Nobody Told Me This Before? Julie Smith / Puha kötésű
common.buy 6 512 Ft
toplistás
Start With Why Simon Sinek / Puha kötésű
common.buy 5 020 Ft
toplistás
The Design of Everyday Things Donald Arthur Norman / Puha kötésű
common.buy 7 179 Ft
toplistás
Hooked Nir Eyal / Kemény kötésű
common.buy 5 547 Ft
toplistás
Steal Like an Artist Austin Kleon / Puha kötésű
common.buy 5 517 Ft
toplistás
Continuous Discovery Habits Teresa Torres / Puha kötésű
common.buy 7 602 Ft
toplistás
Show Your Work! Austin Kleon / Puha kötésű
common.buy 5 517 Ft
toplistás
Don't Make Me Think, Revisited Steve Krug / Puha kötésű
common.buy 15 249 Ft
toplistás
The Lean Startup Eric Ries / Puha kötésű
common.buy 6 512 Ft
toplistás
Articulating Design Decisions Tom Greever / Puha kötésű
common.buy 17 532 Ft
toplistás
User Experience Team of One Leah Buley / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
toplistás
Designing Interfaces Jenifer Tidwill / Puha kötésű
common.buy 22 955 Ft
100 Things Every Designer Needs to Know About People Susan Weinschenk / Puha kötésű
common.buy 10 647 Ft
Dieter Rams Cees W. De Jong / Puha kötésű
common.buy 17 532 Ft

As more UX and web professionals need to justify their design decisions with solid, reliable data, Measuring the User Experience, Third Edition provides the quantitative analysis training that students and professionals need. Measuring the User Experience was the first book that focused on how to quantify the user experience. Now in the third edition, the authors have expanded on the area of behavioral and physiological metrics, splitting that chapter into two new ones: Eye-Tracking, and Measuring Emotion. The book also contains new research and updated examples, several new case studies, and new examples using the most recent version of Excel. Helps readers learn which metrics to select for every case, including behavioral, physiological, emotional, aesthetic, gestural, verbal, and physical, as well as more specialized metrics such as eye-tracking and clickstream data Provides a vendor-neutral examination of how to measure the user experience with web sites, digital products, and virtually any other type of product or system Contains new and in-depth global case studies showing how organizations have successfully used metrics and the information they revealed Companion site, wwwmeasuringuxcom, includes articles, tools, spreadsheets, presentations, and other resources to help readers effectively measure the user experience

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Measuring the User Experience
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2022
Oldalszám 384
EAN 9780128180808
Libristo kód 36972722
Súly 584
Méretek 234 x 191 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
Deep Work Cal Newport / Puha kötésű
common.buy 5 502 Ft
toplistás
EMPOWERED - Ordinary People, Extraordinary Products Marty Cagan / Kemény kötésű
common.buy 11 408 Ft
toplistás
Flexible Visual Systems Dr. Martin Lorenz / Puha kötésű
common.buy 17 517 Ft
toplistás
Range David Epstein / Puha kötésű
common.buy 2 970 Ft
toplistás
Lean UX Josh Seiden / Kemény kötésű
common.buy 18 309 Ft
toplistás
Profit First Mike Michalowicz / Kemény kötésű
common.buy 9 512 Ft
toplistás
Universal Principles of UX / Kemény kötésű
common.buy 12 542 Ft
toplistás
LOVED: How to Rethink Marketing for Tech Products Martina Lauchengco / Kemény kötésű
common.buy 11 811 Ft
toplistás
Quantifying the User Experience Jeff Sauro / Puha kötésű
common.buy 20 532 Ft
Mismatch John Maeda / Puha kötésű
common.buy 6 498 Ft
Escaping the Build Trap Melissa Perri / Puha kötésű
common.buy 14 129 Ft
Laws of Simplicity / Puha kötésű
common.buy 6 498 Ft
Walkscapes: walking as an aesthetic practice Francesco Careri / Puha kötésű
common.buy 9 637 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása