Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success Cong Li
Libristo kód: 12098982
Kiadó Peter Lang Publishing Inc, július 2015
An organization can have a high number of «likes» on its Facebook page and lots of «followers» on it... Teljes leírás
? points 435 b
68 509 Ft
Beszállítói készleten Küldés 11-13 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Railroad Depots of Michigan: 1910-1920 David J. Mrozek / Puha kötésű
common.buy 9 285 Ft
Every Sunday Peter Pezzelli / Puha kötésű
common.buy 7 285 Ft
Charting Transformation through Security Toni Haastrup / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Amador County John Poultney / Puha kötésű
common.buy 9 552 Ft

An organization can have a high number of «likes» on its Facebook page and lots of «followers» on its Twitter account, but does that mean anything from a financial perspective? Is it worth the organization's effort to maintain an active presence on social media in order to generate more revenue? Is it possible to use social media metrics such as the number of «likes» and the number of «followers» to predict an organization's «success» even though those metrics are nonfinancial indicators? Prior research studies have looked at how organizations should utilize social media, but few studies have provided strong empirical evidence to support how the outcome of using social media should be measured and why. Focusing on Facebook, Twitter, Google+, and YouTube, this book examines how Fortune 500 companies use social media. Collected over a five-year period, the authors assess the companies' social media activities and their business performance data, such as stock return, total revenue, net income, and earnings per share. These data, both financial and nonfinancial, are matched and statistically analyzed to see whether a company's social media activities are significantly associated with its business performance.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success
Szerző Cong Li, Don Stacks
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 170
EAN 9781433125799
ISBN 143312579X
Libristo kód 12098982
Súly 380
Méretek 155 x 230 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása