Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Measuring Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Measuring Marketing John A. Davis
Libristo kód: 18382462
Kiadó De Gruyter, december 2017
Marketing has long been considered more art than science, but the demands of a more dynamic, globali... Teljes leírás
? points 122 b
20 772 Ft -8 %
18 906 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Electrocution: A Partial History Dennis Hinrichsen / Puha kötésű
common.buy 3 486 Ft
Casanovas Heimfahrt Arthur Schnitzler / Puha kötésű
common.buy 9 867 Ft
Robins Reise zum schwarzen Berg Andreas Drager / Puha kötésű
common.buy 4 916 Ft
hamarosan
Reise durch Cornwall und den Südwesten Englands Tina Herzig / Kemény kötésű
common.buy 7 560 Ft
Farm Animals, Trains and Hobos Linda J Biggs / Puha kötésű
common.buy 3 875 Ft
La protección que el Estado brinda a los testigos en el proceso penal Rafaela Esmeralda Méndez Montoya / Puha kötésű
common.buy 13 398 Ft

Marketing has long been considered more art than science, but the demands of a more dynamic, globalized business world has led to the development of sophisticated methods for quantifying marketing success. Organized into eleven focused sections, this reliable resource offers an effective approach to making a complex topic understandable. Written for both marketing managers accountable for growth-driven activities that must yield measurable results as well as senior executives who need a firm understanding of marketing's impact on a business or product line, this informative guide puts more than 110 key metrics in perspective. Along the way, you'll be introduced to a variety of important analytical tools, from brand, customer, and sales metrics to advertising, price, and distributions metrics. And with the addition of new examples and metrics-including significant updates to the online/digital/social area- Measuring Marketing , Third Edition will put you in a better position to excel at this difficult endeavor.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Measuring Marketing
Szerző John A. Davis
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 390
EAN 9781501515767
ISBN 1501515764
Libristo kód 18382462
Kiadó De Gruyter
Súly 744
Méretek 171 x 241 x 24
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása