Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketingforschung und Erfolgskontrolle von Kunden-werben-Kunden-Kampagnen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketingforschung und Erfolgskontrolle von Kunden-werben-Kunden-Kampagnen Stefan Strahwald
Libristo kód: 01591249
Kiadó Grin Publishing, november 2007
Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 43 b
7 539 Ft -9 %
6 816 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Flipbook Londýn Miroslav Šašek / Puha kötésű
common.buy 867 Ft
Der schwarze Nebel Guido Kasmann / Kemény kötésű
common.buy 3 023 Ft
Hörfunkrechte des Sportveranstalters. Ingo Strauß / Puha kötésű
common.buy 37 315 Ft
Kinderfreunde/Die Falken Friedemann Seitz / Puha kötésű
common.buy 16 524 Ft
GesprAche mit dem inneren Schweinehund Frank Natho / Puha kötésű
common.buy 9 395 Ft
Methoden der Biografiearbeit Hans Georg Ruhe / Puha kötésű
common.buy 6 816 Ft
Across the Plains Robert Louis Stevenson / Kemény kötésű
common.buy 20 458 Ft
Energie-Effizienzbewertung von Gebäuden Kai Schild / Kemény kötésű
common.buy 25 073 Ft
Aufnahme - Integration - Beheimatung Josef Pilvousek / Puha kötésű
common.buy 8 232 Ft
Contemporary Japanese Politics Tomohito Shinoda Tomohito / Kemény kötésű
common.buy 44 317 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 2,3, Universität Bayreuth (Universität Bayreuth), Sprache: Deutsch, Abstract: Ziel dieser Arbeit ist es, vor allem auf die Beiträge der Marketingforschung zu diesem Thema einzugehen und die Erfolgskontrolle von KwK eingehender zu untersuchen. Dabei werden zunächst die Grundlagen von KwK dargestellt. Im zweiten Kapitel soll erläutert werden wie Zielerreichung, Wirksamkeit und Wirtschaftlichkeit derartiger Maßnahmen kontrolliert werden können. Die nähere Analyse einer empirischen Studie zu KwK mit daran anknüpfenden Hinweisen auf weitergehende Forschungsmöglichkeiten ist Gegenstand des dritten Kapitels.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketingforschung und Erfolgskontrolle von Kunden-werben-Kunden-Kampagnen
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 52
EAN 9783638649827
ISBN 3638649822
Libristo kód 01591249
Súly 82
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása