Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Tom Feltenstein
Libristo kód: 08875923
Kiadó Tag Publishing LLC, július 2013
Rhetoric is OUT! Engagement is IN! The world of marketing has undergone massive change in the las... Teljes leírás
? points 73 b
11 465 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Cultural Nostalgias Merry Osemwegie / Puha kötésű
common.buy 11 701 Ft

Rhetoric is OUT! Engagement is IN! The world of marketing has undergone massive change in the last 15 years - some of it good, some bad, and some just downright ugly! Tom Feltenstein, the modern-day father of Four Walls Branding and Strategic Neighborhood Marketing now offers you the understanding that customers no longer want to be shouted at with senseless marketing that doesn't engage. The interactive world of social media has opened up vast new opportunities for businesses, but it has also created a lot of confusion on how to go about capturing that audience. Tom delivers answers and shows how his basic principles of Neighborhood Marketing first offered in his book, The 10-Minute Marketer's Secret Formula can be translated into this exciting new world. The ideas and principles of pioneers in business such as Tom's mentor, McDonald's late founder Ray Kroc, still work. In fact, they work better in today's world because they were founded on the idea of engagement at the local level. Tom describes how to win against bigger companies, bigger ad budgets and bigger campaigns. Having helped build McDonald's sales one neighborhood at a time, he has the practical hands-on knowledge and experience to back his claim. The environment may be new, but the principles of customer engagement are as old as time. These techniques are already being used with tremendous success by an elite group of retailers: Harley-Davidson, Krispy Kreme, McDonald's, Nordstroms, Starbucks and even Costco. Now is your chance to capitalize on these essential principles and explode your sales by applying them in your business each and every day.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing
Szerző Tom Feltenstein
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 300
EAN 9781934606513
ISBN 9781934606513
Libristo kód 08875923
Súly 517
Méretek 191 x 235 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása