Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing 2e + iStudy Version 2 Registration Card

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing 2e + iStudy Version 2 Registration Card Greg Elliott
Libristo kód: 04769919
Kiadó John Wiley & Sons Inc, augusztus 2012
Marketing 2nd edition is the ideal text for the undergraduate Introductory Marketing course in the A... Teljes leírás
? points 308 b
47 878 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Ashram Diary Thomas Matus / Puha kötésű
common.buy 6 021 Ft
How Asia Votes John Fuh-Sheng Hsieh / Puha kötésű
common.buy 35 242 Ft
Air Asia Weng Marc Lim / Puha kötésű
common.buy 7 187 Ft
Consumer Behavior in Asia Erdener Kaynak / Kemény kötésű
common.buy 76 955 Ft
Out of the depths / Kotta
common.buy 1 803 Ft
Symbol at Your Door Nigel Hiscock / Kemény kötésű
common.buy 82 637 Ft
Marketing Across Cultures in Asia George F. Seyk / Kemény kötésű
common.buy 11 500 Ft
Improving Test Scores in Five Easy Steps Gary W. Quinn / Puha kötésű
common.buy 25 595 Ft
New Star Science Year 1/P2: Ourselves Pupil's Book Rosemary Feasey / Puha kötésű
common.buy 3 237 Ft

Marketing 2nd edition is the ideal text for the undergraduate Introductory Marketing course in the Asia-Pacific region. Significantly, it is an original work rather than being an adaptation of a US text. The 1st edition of this text was the most successful 'ground-up' Introductory Marketing text ever released in the local market. Building on the strengths of the popular 1st edition, the text and its extensive accompanying digital resources are designed to engage students in the study of marketing. A diverse range of organisations, goods and services from Australia, New Zealand and the Asian region are featured to illustrate key concepts, coupled with detailed coverage of the latest marketing theory, research and thinking. This text provides a thorough analysis of contemporary marketing and is an essential guide to best practice. The iStudy contains interactive modules and local videos to enhance your understanding of key concepts. Each interactive module contains a summarised version of the textbook with the inclusion of audio voiceover and interactive activities designed to test your knowledge and assist your learning.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing 2e + iStudy Version 2 Registration Card
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 572
EAN 9781118389003
ISBN 111838900X
Libristo kód 04769919
Súly 1488
Méretek 216 x 250 x 27
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása