Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Value Metrics

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Value Metrics Malcolm MacDonald
Libristo kód: 02748778
Kiadó Kogan Page Ltd, október 2014
The second edition of Marketing Accountability now called Marketing Value Metrics introduces and gui... Teljes leírás
? points 124 b
19 883 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Arguments about Arguments Maurice A. Finocchiaro / Kemény kötésű
common.buy 66 698 Ft
Cambridge Checkpoints VCE Literature 2006-15 Suzanne Patman / Puha kötésű
common.buy 19 883 Ft
Substance Use Problems Mitch Earleywine / Puha kötésű
common.buy 12 483 Ft
Pediatric Thoracic Surgery Mario Lima / Kemény kötésű
common.buy 88 321 Ft
Moritz Schlick Philosophical Papers Moritz Schlick / Kemény kötésű
common.buy 75 179 Ft
Healthcare Disparities at the Crossroads with Healthcare Reform Richard A. Williams / Kemény kötésű
common.buy 75 179 Ft
Essex CCC On This Day Ian Brookes / Kemény kötésű
common.buy 6 870 Ft

The second edition of Marketing Accountability now called Marketing Value Metrics introduces and guides readers through a metrics model that shows not only how marketing systematically contributes to shareholder value but also provides a metrics-based framework for developing and implementing marketing strategies that are measurable and accountable. The key steps in the modelling process are described in detail, as are the procedures for applying it in practice. Updated throughout, this new edition also includes the latest digital and social media metrics and advice on measuring the effectiveness of multichannel strategies. Marketing Value Metrics will enable marketing executives to measure more effectively the impact of marketing activity against organizational goals, and will empower marketing teams and their managers to justify and defend their plans and strategies to their CEOs and CFOs.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Value Metrics
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 328
EAN 9780749468972
ISBN 0749468971
Libristo kód 02748778
Súly 576
Méretek 170 x 241 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása