Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Marketing v službách

Nyelv SzlovákSzlovák
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing v službách Mária Rostášová
Libristo kód: 19123765
Kiadó Edis, november 2016
S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto p... Teljes leírás
kiárusítás kiárusítás
5 881 Ft -22 %
4 548 Ft
Raktáron alacsony példányszámban Küldés 24 órán belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


Marketing menších a středních firem Vladimír John / Audio CD
common.buy 1 084 Ft
Digitálny marketing - vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore Gabriel Koman; Martin Holubčík; Milan Kubina / Puha kötésű
common.buy 14 632 Ft
Banking on Digital Growth / Kemény kötésű
common.buy 11 008 Ft

S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým holistického prehľadu princípov a prístupov, ktoré tvoria základy najdôležitejších oblastí moderných podnikateľských koncepcií uplatňovaných v podmienkach podnikov služieb. Tieto koncepcie môžu byť skúmané z rôznych uhlov pohľadu a východzích bodov. Marketing služieb na stretegickej úrovni sa zaoberá makroproblémami, t.j. kladie dôraz na problematiku a poslanie firmy poskytujúcej služby, výber stratégií a rozvoj imidžu firmy v nadväznosti na jej ciele a úlohy, inovácie služieb, moderné marketingové informačné systémy a podobne. Operatívny marketing v sektore služieb sa podrobne zaoberá jednotlivými nástrojmi marketingu, pričom služba je chápaná ako objekt odbytu, ktorý prekračuje hranice jednotlivých štátov a dynamicky sa rozvíja. Rozsiahle technologické inovácie, zosilnené deregulačné a harmonizačné tendencie a rastúci význam služieb pri odbyte investičného a spotrebného tovaru identifikujú marketingoví odborníci ako hnacie sily zmeny štruktúry trhu služieb. Pre potreby tejto publikácie sme vzhľadom na naše odborné zameranie zvolili uvádzanie praktických postrehov a trendov z oblasti poštových a telekomunikačných služieb, ktoré patria medzi tie kategórie služieb, ktoré výraznou mierou zasahujú do všetkých oblastí spoločenského života a ako prvok celkovej kvality života a nutnosti vzájomného kontaktu medzi ľuďmi sa stali jeho neoddeliteľnou súčasťou.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing v službách
Nyelv Szlovák
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 150
EAN 9788055414126
ISBN 978-80-5541-412-6
Libristo kód 19123765
Kiadó Edis
Súly 440
Méretek 240 x 170
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


Luna, najmenšie šteniatko Holly Webb / Kemény kötésű
common.buy 3 248 Ft
Audítorské štandardy Ladislav Kareš / Puha kötésű
common.buy 1 034 Ft
Hotelový a gastronomický manažment Peter Huľo / Puha kötésű
common.buy 3 529 Ft
Generácia MY Kamila Šebestová / Puha kötésű
common.buy 2 982 Ft
The Art and Business of Coffee / Puha kötésű
common.buy 6 275 Ft
hamarosan
Strategic Customer Service John Goodman / Kemény kötésű
common.buy 9 095 Ft
Service Marketing Manish Joshi / Puha kötésű
common.buy 4 733 Ft
COFFEE SHOP / Puha kötésű
common.buy 6 275 Ft
Marketing Senior Housing Janis Ehlers / Puha kötésű
common.buy 16 765 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása