Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing Transformation: Marketing Practice in an Ever Changing World

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Transformation: Marketing Practice in an Ever Changing World Nina Krey
Libristo kód: 21376323
Kiadó Springer International Publishing AG, június 2018
This proceedings volume examines transformation in marketing to better understand current and future... Teljes leírás
? points 543 b
86 793 Ft -2 %
84 447 Ft
Beszállítói készleten Küldés 5-7 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


From Doon With Death Ruth Rendell / Puha kötésű
common.buy 4 566 Ft
Tables of European history, John Nichol / Puha kötésű
common.buy 5 332 Ft
Der blaue Liebesknoten Anna Fuchs / Puha kötésű
common.buy 5 471 Ft
Structural Analysis Aslam Kassimali / Kemény kötésű
common.buy 138 052 Ft

This proceedings volume examines transformation in marketing to better understand current and future standing of the marketing field. From whether there is a need for transformation in our field; what methodological transformations are necessary; historical looks at how the field has transformed and continues to transform; how learning institutes are transforming and how marketing theory, practice, consumption practices and people are transforming as the world continues to change. It is by understanding these changes and transformations that marketers have a better knowledge of the discipline. Featuring the full proceedings from the 2017 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC) held in Christchurch, New Zealand, this book contains research from scholars and practitioners from around the globe analyzing the need and drivers of transformation in marketing. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses, and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complementing the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Transformation: Marketing Practice in an Ever Changing World
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 322
EAN 9783319886527
Libristo kód 21376323
Súly 5387
Méretek 155 x 235 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása