Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Theory

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Theory Michael J. Baker
Libristo kód: 05122937
Kiadó Cengage Learning EMEA, március 2000
Marketing Theory: A Student Text is a collection of original contributions on the subject of marketi... Teljes leírás
? points 250 b
39 360 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Thomas Hardy Reappraised / Kemény kötésű
common.buy 40 272 Ft
Reading Freud's Reading / Kemény kötésű
common.buy 46 428 Ft
World's Greatest Book of Useless Information Noel Botham / Puha kötésű
common.buy 8 469 Ft
Summary Assessment of Costs Katherine Scott / Puha kötésű
common.buy 35 803 Ft
Sucesos de las Islas Filipinas, 1609, by Antonio de Morga Antonio De Morga / Kemény kötésű
common.buy 18 746 Ft
Smart Questions William J. Chandon / Puha kötésű
common.buy 13 879 Ft
Wagner's 'Ring' and its Symbols Robert Donington / Puha kötésű
common.buy 9 980 Ft

Marketing Theory: A Student Text is a collection of original contributions on the subject of marketing theory from area specialists. It provides a number of concise, authoritative and clear summaries of aspects of marketing theory, which form the foundations on which the discipline and practice of marketing is based. Marketing Theory: A Student Text begins with an exposition and justification of the proposition that marketing is a universal discipline. Michael Saren addresses the key issue with which the book as a whole is concerned - the need for theory in marketing. Brian Jones' contribution Historical Research in Marketing' completes the general overview attempted in the two preceding chapters. As the author explains, an historical perspective involves the description, analysis or explanation of events through time. The remaining chapters fall into two categories - those which review the contributions of other disciplines to marketing and those which represent original theoretical constructs from the marketing discipline itself. The Editor's view is that marketing is a synthetic discipline in the sense that it draws together and integrates ideas and concepts from other long-established and recognised social sciences such as economics, psychology and sociology but differs from them in its holistic approach to understanding the nature and satisfaction of human needs. As a result of this synthesis and integration marketing has developed distinctive theories and practices of its own in areas such as consumer behaviour, segmentation, targeting and positioning, the concept of the marketing mix, etc.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Theory
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2000
Oldalszám 288
EAN 9781861525932
ISBN 1861525931
Libristo kód 05122937
Súly 636
Méretek 185 x 248 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása