Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing the Moon

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing the Moon David Scott Meerman
Libristo kód: 02404941
Kiadó MIT Press Ltd, február 2014
In July 1969, ninety-four percent of American televisions were tuned to coverage of Apollo 11s missi... Teljes leírás
? points 69 b
12 051 Ft -10 %
10 731 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-14 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Moebius Library: The World Of Edena Moebius / Kemény kötésű
common.buy 17 137 Ft
toplistás
Influence, New and Expanded UK Robert B. Cialdini / Puha kötésű
common.buy 8 551 Ft
toplistás
New Mediterranean Robert Klanten / Kemény kötésű
common.buy 13 887 Ft
toplistás
Fitwaffle's Baking It Easy Fitwaffle / Kemény kötésű
common.buy 9 890 Ft
toplistás
Hilma af Klint Tracey Bashkoff / Kemény kötésű
common.buy 23 046 Ft
toplistás
Elvis '68 Comeback: The Story Behind the Special Steve Binder / Kemény kötésű
common.buy 10 497 Ft
toplistás
No Rules Rules Reed Hastings / Kemény kötésű
common.buy 9 890 Ft
Star Maker Olaf Stapledon / Puha kötésű
common.buy 4 569 Ft
Batman Vol. 5: Zero Year - Dark City (The New 52) Greg Capullo / Puha kötésű
common.buy 6 326 Ft
Learn to Read Hebrew in 6 Weeks Miiko Shaffier / Puha kötésű
common.buy 10 214 Ft
Level 1: 20,000 Leagues Under the Sea Jules Verne / Puha kötésű
common.buy 3 514 Ft
Lock In John Scalzi / Puha kötésű
common.buy 4 569 Ft
hamarosan
Soviet Space Graphics / Kemény kötésű
common.buy 10 483 Ft
Three Musketeers Alexandre Dumas / Puha kötésű
common.buy 2 598 Ft
Georg Wilhelm Friedrich Hegel: The Phenomenology of Spirit Georg Wilhelm Fredrich Hegel / Puha kötésű
common.buy 16 107 Ft

In July 1969, ninety-four percent of American televisions were tuned to coverage of Apollo 11s mission to the moon. How did space exploration, once the purview of rocket scientists, reach a larger audience than My Three Sons? Why did a government program whose standard operating procedure had been secrecy turn its greatest achievement into a communal experience? In Marketing the Moon, David Meerman Scott and Richard Jurek tell the story of one of the most successful marketing and public relations campaigns in history: the selling of the Apollo program. Generously illustrated with vintage photographs, artwork, and advertisements, many never published before, Marketing the Moon shows that when Neil Armstrong took that giant leap for mankind, it was a triumph not just for American engineering and rocketry but for American marketing and public relations.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása