Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Strategy Pack

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Strategy Pack Alvin LeeMark Edwards
Libristo kód: 02052943
Kiadó Cambridge University Press, július 2013
This pack contains both the textbook and casebook. Marketing Strategy: A Life-Cycle Approach takes a... Teljes leírás
? points 254 b
47 057 Ft -14 %
40 005 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Duxford 1940 Dilip Sarkar / Puha kötésű
common.buy 7 521 Ft
Change Management in der Pflege / Puha kötésű
common.buy 14 872 Ft
Fruhlicht Henri Barbusse / Puha kötésű
common.buy 9 587 Ft
Little Duke - Or, Richard The Fearless Sir C. M. Yonge / Puha kötésű
common.buy 8 040 Ft
Marokko - Reiseschilderungen Siegfried Genthe / Puha kötésű
common.buy 23 073 Ft
Les grandes dames Ars / Kemény kötésű
common.buy 30 358 Ft
Hidden-Hand Presidency Fred I. Greenstein / Puha kötésű
common.buy 18 050 Ft
Grundkonzeptionen Der Stabilisierungspolitik Horst Friedrich / Puha kötésű
common.buy 28 801 Ft

This pack contains both the textbook and casebook. Marketing Strategy: A Life-Cycle Approach takes a fresh approach to teaching students how to devise, implement and monitor strategies for superior performance in the market with a focus on themes of sustainability and ethics. The concepts and principles of strategic marketing are introduced from a product and business life-cycle perspective. Within that framework, the book explains the nature of strategic thinking, covers the theory and practical application of analytics, explores the considerations, constraints and possible strategic marketing choices available at each stage of the product life-cycle and outlines how to monitor and modify the performance of strategies. With a matching structure and topical emphasis, the accompanying Marketing Strategy Casebook is a collection of contemporary case studies designed to develop students' capacity to analyse challenging situations and to implement strategies to overcome them. The case studies are based on real-world scenarios and are drawn from diverse regions, industries and technologies.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Strategy Pack
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 304
EAN 9781107651302
ISBN 1107651301
Libristo kód 02052943
Súly 79
Méretek 188 x 254 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása