Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing strategy of 'Starbucks Coffe'

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing strategy of 'Starbucks Coffe' Khanh Pham-Gia
Libristo kód: 05279212
Kiadó Grin Publishing, július 2009
Scholarly Research Paper from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate... Teljes leírás
? points 104 b
16 398 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Bukowski on Bukowski (with CD) Charles Bukowski / Puha kötésű
common.buy 4 816 Ft
CRAFT Carla Sinclair / Puha kötésű
common.buy 7 713 Ft
World Atlas Of Military History 1861-1945 Arthur Banks / Puha kötésű
common.buy 11 018 Ft
Parzival Wolfram von Eschenbach / Puha kötésű
common.buy 15 123 Ft
Hold Fast to Dreams Beth Zasloff / Kemény kötésű
common.buy 9 914 Ft
Varieties of Fluvial Form Andrew J. Miller / Kemény kötésű
common.buy 142 050 Ft
Sexuality in the Legal Arena Didi Herman / Kemény kötésű
common.buy 134 216 Ft
Historic Hotels of Texas Liz Carmack / Puha kötésű
common.buy 9 441 Ft
Boundary Writing Lynette Russell / Puha kötésű
common.buy 13 788 Ft
US Strategic Pivot to Asia and Cross-Strait Relations Peter C.Y. Chow / Kemény kötésű
common.buy 26 453 Ft
We the Angels Howard A. Reed / Puha kötésű
common.buy 6 136 Ft
La"t l -R alit " Claire Jourdain / Puha kötésű
common.buy 19 486 Ft
Anthology of Urdu Literature Ralph Russell / Puha kötésű
common.buy 8 277 Ft
Honor, Shame, and the Rhetoric of 1 Peter Barth L. Campbell / Puha kötésű
common.buy 14 368 Ft

Scholarly Research Paper from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1,0, University of applied sciences, Munich, language: English, abstract: Starbucks is the world leader in the premium coffee market and has an amazing success story. In this study the key factors for the successes of Starbucks are analyzed. The distribution strategy of Starbucks, e.g. through coffee stores, grocery markets, and new retail channels, is investigated. Additionally, problems of the rapid expansion of Starbucks in national and international markets and their solutions are discussed.Starbucks sells not only its coffee; it sells the Starbucks experience . The company is successful to convey its vision to the customers. It can convince customers paying more for high-quality products and a new life style. Starbucks reached its goal to establish and leverage its powerhouse premium brand through rapid expansion of retail operations, introduction of new products and store concepts, as well as development of new distribution channels.Starbucks has revolutionized the coffee business. The main marketing strategy is to represent Starbucks store as a third place between work and home. The company could increase the market share in existing markets and open stores in new markets rapidly. Additionally, Starbucks always tries to expand its products portfolio. The company cooperates and takes alliances with other companies to develop and distribute new products. As the result, Starbucks has developed from a local coffee bean roaster and retailer in the US to a multinational coffee and coffeehouse chain with more than 14,000 stores in 42 countries.The rapid expansion of Starbucks leads unfortunately to some serious problems. The company has to fight with the commoditization of Starbucks brand because of a series of decisions which are necessary for the rapid business growth. Getting back to the score, being smarter in efforts of time, money, and resources, pushing innovation, and doing things necessary to once again differentiate Starbucks from all others are the keys for business success in the future.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing strategy of 'Starbucks Coffe'
Szerző Khanh Pham-Gia
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 56
EAN 9783640380930
ISBN 3640380932
Libristo kód 05279212
Súly 86
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása