Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing strategy for the adidas adizero f50 micoach 2012

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing strategy for the adidas adizero f50 micoach 2012 Henning Wenzel
Libristo kód: 02957194
Kiadó Grin Publishing, március 2016
Seminar paper from the year 2013 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 100 b
15 803 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Low-Power Wireless Infrared Communications Rob Otte / Puha kötésű
common.buy 52 141 Ft
Odyssee Homer / Puha kötésű
common.buy 4 408 Ft
The Unraveling of Mercy Louis Keija Parssinen / Kemény kötésű
common.buy 9 491 Ft

Seminar paper from the year 2013 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, University of Applied Sciences Essen, course: Marketing, language: English, abstract: Based on the findings of the first marketing assignment, this paper analyses the marketing strategy used by adidas to bring the adidas f50 micoach 2012 into the market. The marketing strategy is analysed according to the concept of the marketing mix and its "4 Ps": Product, Price, Place and Promotion.§§Head of the marketing campaign for the f50 was the currently most famous and best football player in the world Lionel Messi. He was the first player wearing the boot during a match three weeks before the official sale started. In addition, adidas used different testimonials to promote the boot via different online and offline mediums e.g. facebook to reach a wide range of customers.§§Adidas uses a multichannel marketing strategy to distribute the adidas f50. Therefore, they use direct and indirect sales and distribution via different channels like the adidas online store, Flagship stores in big cities, traditional sellers or the factory store.§§In comparison to the direct competitors Nike and Puma, adidas is the coast leader regarding the price-quality diagram and the f50 is the only football boot on the market with an integrated transponder.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing strategy for the adidas adizero f50 micoach 2012
Szerző Henning Wenzel
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 24
EAN 9783668154094
ISBN 3668154090
Libristo kód 02957194
Súly 45
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása