Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Schools, Marketing Cities

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Schools, Marketing Cities Maia Bloomfield Cucchiara
Libristo kód: 02061286
Kiadó The University of Chicago Press, május 2013
Discuss real estate with any young family and the subject of schools is certain to come up - in fact... Teljes leírás
? points 125 b
19 738 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Great Britain's Great War Jeremy Paxman / Puha kötésű
common.buy 5 083 Ft
Rebuilding American Manufacturing William R Killingsworth / Puha kötésű
common.buy 8 232 Ft
Information Communication Technologies and City Marketing Mila Gasco-Hernandez / Kemény kötésű
common.buy 97 058 Ft
Digital Media Stacey O Irwin / Kemény kötésű
common.buy 53 098 Ft
Regain Management in der Telekommunikationsbranche Sven Tuzovic / Puha kötésű
common.buy 33 335 Ft

Discuss real estate with any young family and the subject of schools is certain to come up - in fact, it will likely be a crucial factor in determining where that family lives. Not merely institutions of learning, schools have increasingly become a sign of a neighborhood's vitality, and city planners have ever more explicitly promoted "good schools" as a means of attracting more affluent families to urban areas, a dynamic process that Maia Bloomfield Cucchiara critically examines in Marketing Schools, Marketing Cities. Focusing on Philadelphia's Center City Schools Initiative, she shows how education policy makes overt attempts to prevent, or at least slow, middle-class flight to the suburbs. Navigating complex ethical terrain, she balances the successes of such policies in strengthening urban schools and communities against the inherent social injustices they propagate - the further marginalization and disempowerment of lower-class families. By asking what happens when affluent parents become "valued customers," "Marketing Schools, Marketing Cities" uncovers a problematic relationship between public institutions and private markets, where the former are used to leverage the latter to effect urban transformations.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása