Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Research

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Research Alan Wilson
Libristo kód: 16253505
Kiadó Bloomsbury Publishing, október 2018
Market information is critical for any organisation to meet their strategic goals, and this textbook... Teljes leírás
? points 210 b
33 048 Ft
Beszállítói készleten Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Sketching from the Imagination: Characters 3DTotal Publishing / Puha kötésű
common.buy 9 048 Ft
Božská mrcha Christina Lauren / Kemény kötésű
common.buy 2 720 Ft
hamarosan
Jáma Tudor C. J. / Kemény kötésű
common.buy 740 Ft
Principles of Marketing, Global Edition Dr. Philip T. Kotler / Puha kötésű
common.buy 32 342 Ft
Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition Naresh K. Malhotra / Puha kötésű
common.buy 39 803 Ft
Quieter, Deeper, Faster Jürgen Rohweder / Kemény kötésű
common.buy 11 647 Ft
Qualitative Consumer and Marketing Research Russell Belk / Puha kötésű
common.buy 29 239 Ft
Mosaic & Lace Knits Barbara Benson / Puha kötésű
common.buy 10 625 Ft
Louis Braille Margaret Davidson / Puha kötésű
common.buy 3 305 Ft
Quantitative Models in Marketing Research Philip Hans FransesRichard Paap / Puha kötésű
common.buy 22 096 Ft
Marketing Research Bonita Kolb / Puha kötésű
common.buy 21 058 Ft
Mooch Forever Gilles Gauthier / Kemény kötésű
common.buy 7 662 Ft
Essentials of Marketing Research David Mills / Puha kötésű
common.buy 92 146 Ft
Agile Marketing M Accardi-Petersen / Puha kötésű
common.buy 13 849 Ft

Market information is critical for any organisation to meet their strategic goals, and this textbook equips students with the necessary skills to undertake market research themselves or manage and oversee research projects undertaken by others. Keeping digital data and internet research at its heart, this textbook details the main stages of the research process with both quantitative and qualitative methods and includes a plethora of international case studies and examples. This accessible textbook is the ideal companion for students of marketing research at diploma, undergraduate, postgraduate and MBA levels. This book is also written to support The Market Research Society's Diploma Module: Principles of Market and Social Research and Information.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Research
Szerző Alan Wilson
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 408
EAN 9781352001112
ISBN 9781352001112
Libristo kód 16253505
Súly 968
Méretek 261 x 194 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása