Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing Research:An Insight of Management Institutes

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Research:An Insight of Management Institutes Suryakant Thorat
Libristo kód: 08018700
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2013
This book is written to give the insight of research methodology and marketing management. Some stat... Teljes leírás
? points 196 b
33 910 Ft -9 %
30 623 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Rio / Rio 2 - Dschungelfieber, 2 DVDs Carlos Saldanha / DVD
common.buy 5 115 Ft
Copyright in Digital Era Alok Kumar Yadav / Puha kötésű
common.buy 32 304 Ft
Deontologie V2 Jeremie Bentham / Kemény kötésű
common.buy 22 203 Ft
Blackbird DC Swain / Puha kötésű
common.buy 4 926 Ft
Jesus in an Age of Terror James G. Crossley / Kemény kötésű
common.buy 77 111 Ft
From Complex to Simple Dan A. Mazilu / Kemény kötésű
common.buy 27 004 Ft
Theatre of Veenapani Chawla Shanta Gokhale / Kemény kötésű
common.buy 27 628 Ft
Whispers of Treason R J Patterson / Puha kötésű
common.buy 6 782 Ft
Religion Industrial Complex in Indonesia Hesti Wulandari / Puha kötésű
common.buy 5 425 Ft
The Land of Decoration Grace Mccleen / Puha kötésű
common.buy 8 499 Ft

This book is written to give the insight of research methodology and marketing management. Some statistical tools are also discussed in this book which will be very handy for the scientists, researchers, students, faculty and society as a whole. The research methodology, marketing management and statistical tools used by authors are being mentioned with ease and sophistication for the sake of its use by students. The basic idea while writing this book was to give a consolidated knowledge of research methodology, marketing management and statistical tools for the beginners in the research field of marketing management. A premier business school are the institutes which are backbone in building careers of the youngster. Excellent Placements is the main motto of such institutes. Hence, the institutes try to have the latest technology used in the campus. Global exposure through International conferences and exchange programmes becomes the necessity. Excellent pool of educationists both International & National, as faculty members becomes must. This book focuses on the challenges and the marketing strategies required.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Research:An Insight of Management Institutes
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 264
EAN 9783659593451
ISBN 3659593451
Libristo kód 08018700
Súly 411
Méretek 150 x 220 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása