Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Power of Emotion

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing Power of Emotion Nicholas J. O'Shaughnessy
Libristo kód: 04515532
Kiadó Oxford University Press Inc, január 2003
How does one choose between a brand name and a generic named product? Why does one choose an item wi... Teljes leírás
? points 194 b
30 514 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Streetwise Spanish Dictionary/Thesaurus Mary McVey / Puha kötésű
common.buy 8 594 Ft
Campaign Communication and Political Marketing Philippe J. Maarek / Puha kötésű
common.buy 32 076 Ft
Negative Campaigning Gerald M. Pomper / Puha kötésű
common.buy 24 443 Ft
In Defense of Negativity John G. Geer / Puha kötésű
common.buy 17 688 Ft
Going Dirty David Mark / Puha kötésű
common.buy 24 866 Ft
Moderne und Fundamentalismus bei Sayyid Qutb Simon Schumann / Puha kötésű
common.buy 32 655 Ft
Holy Scriptures of Quentism Quentin Owens / Puha kötésű
common.buy 9 773 Ft
New Voices in the Field Gary Hartzell / Puha kötésű
common.buy 19 688 Ft
Appeasement and Rearmament James P. Levy / Puha kötésű
common.buy 20 237 Ft
Making American Foreign Policy Philip J. Briggs / Puha kötésű
common.buy 31 542 Ft
Negative Campaigning / Puha kötésű
common.buy 14 448 Ft
Come on Highlanders! Weir / Puha kötésű
common.buy 10 025 Ft

How does one choose between a brand name and a generic named product? Why does one choose an item with a slightly lower price than the other? The answer is emotion. This book provides an account of the marketing power of emotion, complete with references and real-life examples. Emotions, whether it is realized or not, is one of the central factors in our buying behaviour. Emotions energize the motivation to buy and certain persuasive techniques are more effective than others are when marketers are trying to resonate emotionally with consumers. This book covers all the essential relevant topics, including the scope of emotion in marketing and how - in response to these - customers make product appraisals. Finally, the volume covers branding and how emotions play a role in consumer loyalty to brands.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása