Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Planning

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Planning Sally Dibb
Libristo kód: 05095811
Kiadó Cengage Learning EMEA, március 2008
Marketing planning as a process of analysis, thinking and action is essential for survival and long... Teljes leírás
? points 227 b
35 758 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


John Dryden David Hopkins / Puha kötésű
common.buy 17 375 Ft
hamarosan
Progress In String Theory: Tasi 2003 Lecture Notes Mahanthappa Kalyana T / Kemény kötésű
common.buy 100 408 Ft
Remember Me, 1 Blu-ray Andrew Mondshein / Blu-ray
common.buy 5 446 Ft
Time-Frequency Analysis and Synthesis of Linear Signal Spaces Franz Hlawatsch / Kemény kötésű
common.buy 80 171 Ft
Poetry Criticism Michelle Lee / Kemény kötésű
common.buy 201 667 Ft
Talmud of Babylonia Jacob Neusner / Kemény kötésű
common.buy 41 330 Ft
Learning to Lead James R. Davis / Puha kötésű
common.buy 28 469 Ft
Theatre in Dublin, 1745-1820: A History John C. Greene / Kemény kötésű
common.buy 57 698 Ft

Marketing planning as a process of analysis, thinking and action is essential for survival and long term success. Marketing planning is widely adopted by businesses from all sectors, service companies, manufacturers and public sector/not for profit companies. The process of marketing planning encapsulates elements of marketing management: marketing analyses, development of strategy and the implementation of the marketing mix. It is a systematic process for assessing marketing opportunities, helping organizations to stay in touch with marketplace trends and to keep abreast of customer needs - all designed to help firms compete more effectively. In addition the marketing plan plays a key role in informing the organisation about the agreed marketing strategy and actions required for implementation. The plan also provides details of resource allocation, responsibilities and timelines, and should address potential obstacles to success. The marketing plan is a road map, providing direction to help the business implement its strategies and achieve its objectives.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Planning
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 288
EAN 9781844807826
ISBN 1844807827
Libristo kód 05095811
Súly 494
Méretek 191 x 246 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása