Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing Plan Cinnabon Company

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Plan Cinnabon Company Yasir Khan
Libristo kód: 09201877
Kiadó Grin Publishing, január 2015
Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 108 b
16 927 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Damsel in Distress Carola Dunn / Puha kötésű
common.buy 4 589 Ft
Advanced Physics Fifth Edition Tom Duncan / Puha kötésű
common.buy 32 830 Ft
De Pascal a Voltaire Antony McKenna / Kemény kötésű
common.buy 75 308 Ft
Playtime: A: Spanish Teacher's Book Claire Selby / Puha kötésű
common.buy 28 640 Ft
Adalet Arayisinda Insan Haklari Ahmet Mercan / Puha kötésű
common.buy 5 999 Ft
Wie die kleine Raupe wieder fliegen lernte Lena Hafner / Kemény kötésű
common.buy 6 639 Ft

Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: B+, National University of Modern Languages, Islamabad (Institute of Business Management), course: MBA, language: English, comment: The paper got distinction in the batch, abstract: Presence of a well-designed marketing plan holds a pivotal position for the success of any product or service supplied in the market. It entails all the necessary arrangements ranging from the 4 Ps of marketing management to overall management of the products involved. The paper tends to bring forward the goals and objectives of marketing for the company, while also analyze the overall marketing strategy of the company. Nevertheless, coming up with a well-structured marketing plan is a way more challenging job, which is easier said than done. It can be considered as the backbone of profit making for any business, and ensures its long-term survival within a market. With the simultaneous transitions in global business practices, market trends, consumer behavior and Information and Communication Technology, survival in within a highly competitive market is becoming more and more difficult. In order to cope with these rising challenges, scholars and researchers have devised several analytical tools that enable a great deal in establishing a profit-yielding marketing plan.§§This marketing plan has been developed for the Cinnabon Company s signature Cinnamon Rolls. It tends to bring forward the marketing strategies, underlying problems and their potential solutions for the product. It aims at establishing a comprehensive marketing plan for the company, whereby a complete situation analysis is conducted which is followed by the determination and identification of the company s marketing goals and objectives; and the difference between the two from the perspective of Cinnabon Inc.§Furthermore, the paper highlights the company s key strengths and weaknesses, opportunities and threats, while elaborating a complete marketing plan is expected to be developed for the company.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Plan Cinnabon Company
Szerző Yasir Khan
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 32
EAN 9783656884644
ISBN 3656884641
Libristo kód 09201877
Súly 54
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása