Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing of Regions

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing of Regions Christiane Mohr
Libristo kód: 05283546
Kiadó Grin Publishing, december 2012
Diploma Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communica... Teljes leírás
? points 159 b
24 709 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Ľud môj, vyjdi z Egypta Carlo Maria Martini / Puha kötésű
common.buy 2 241 Ft
Scofield-Bibel - Kunstleder schwarz Cyrus I. Scofield / Kemény kötésű
common.buy 7 486 Ft
Born Bad James Boyce / Puha kötésű
common.buy 6 395 Ft
Elhamdülillah Hayvanim Burak Özdemir / Puha kötésű
common.buy 8 417 Ft
Resource Sharing Today Corinne Nyquist / Kemény kötésű
common.buy 76 163 Ft
How Animals Talk William Long / Puha kötésű
common.buy 7 421 Ft
Death Claims Joseph Hansen / Puha kötésű
common.buy 6 644 Ft
Das Wort Eric Fuß / Puha kötésű
common.buy 5 728 Ft

Diploma Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7, Johannes Gutenberg University Mainz, language: English, abstract: In the past decade place marketing, country marketing and city marketing have enjoyed an increase in recognition, especially as countries and locations have been spending more money to encourage firms to locate their offices and plant locations in the place marketer's area. This is reflected in a growing number of associations, literature, media coverage and educational courses offered.The aim of the present thesis is to evaluate current literature in order to understand the importance of place marketing in general and marketing of the Rhine Main Region, as Germany s most cosmopolitan region, in particular. For an international context Hong Kong and Los Angeles are used as exemplary competitors. Los Angeles being one of the United States most powerful cities and Hong Kong representing the gateway to China. However, the focus of my investigation is on a B2B perspective in the marketing of the Rhine Main Region. In literature and in practice, place marketing strategies vary from very simple to very sophisticated. Through examination of the aforementioned business locations I find out that there are huge differences in the approach and execution. After the creation of a theoretical framework, in which I examine place marketing from the perspective of the marketer and that of the business customer, I put the whole set into practice with help of the Rhine Main Region, Los Angeles and Hong Kong. In my final conclusion I assess the place marketing activities of the aforementioned competitors and try to rank them according to their current performance.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing of Regions
Szerző Christiane Mohr
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 80
EAN 9783656324478
ISBN 3656324476
Libristo kód 05283546
Súly 113
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása