Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing od myšlenky k realizaci Třetí přepracované a doplněné vydání

Nyelv CsehCseh
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing od myšlenky k realizaci Třetí přepracované a doplněné vydání Gustav Tomek
Libristo kód: 01313680
Kiadó Professional Publishing, november 2010
Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše... Teljes leírás
? points 35 b
6 042 Ft -8 %
5 528 Ft
Beszállítói készleten Küldés 5-9 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Cesta ke zdraví Michail Tombak / Kemény kötésű
common.buy 2 692 Ft
toplistás
Herbář léčivých rostlin (4) Jiří Janča / Kemény kötésű
common.buy 6 495 Ft
Data and Goliath Bruce Schneier / Puha kötésű
common.buy 6 958 Ft
Nová encyklopedie českého a moravského vína 2.díl Vilém Kraus / Kemény kötésű
common.buy 4 810 Ft
Úspěšně s kůží na trh Rostya Gordon-Smith / Kemény kötésű
common.buy 3 893 Ft
Eschatologie v díle Jana Husa Lucie Mazalová / Puha kötésű
common.buy 3 534 Ft
Základy přírodopisných znalostí Josef Herink / Puha kötésű
common.buy 1 964 Ft
Vodní hudba Václav Hons / Kemény kötésű
common.buy 1 789 Ft
Secrets of Stage Mindreading Ormond McGill / Puha kötésű
common.buy 11 384 Ft
What's Really Said in the Teachers' Lounge Jeffrey A. Kottler / Puha kötésű
common.buy 19 434 Ft
More Than You Can Say Paul Torday / Puha kötésű
common.buy 5 234 Ft

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu – od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.). Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing od myšlenky k realizaci Třetí přepracované a doplněné vydání
Nyelv Cseh
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 344
EAN 9788074310423
ISBN 978-80-7431-042-3
Libristo kód 01313680
Súly 756
Méretek 172 x 245 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása