Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Nyelv SzlovákSzlovák
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy Eva Hanuláková
Libristo kód: 38392304
Kiadó Wolters Kluwer, november 2021
Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysve... Teljes leírás
? points 55 b
10 150 Ft -15 %
8 624 Ft
Beszállítói készleten Küldés 2 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


Ekonómia Anetta Čaplánová / Puha kötésű
common.buy 14 203 Ft
Podnikové financie Elena Fetisovová / Puha kötésű
common.buy 4 801 Ft
Podnikové hospodárstvo Helena Majdúchová / Puha kötésű
common.buy 5 425 Ft
Podnikové hospodárstvo Helena Majdúchová / Kemény kötésű
common.buy 9 263 Ft

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
Nyelv Szlovák
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2021
Oldalszám 364
EAN 9788057104384
ISBN 978-80-571-0438-4
Libristo kód 38392304
Súly 614
Méretek 172 x 243 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
Powerless Roberts Lauren / Puha kötésű
common.buy 4 302 Ft
Lišiak severu Alexander Kazakov / Kemény kötésű
common.buy 7 671 Ft
Marketingová komunikace Miroslav Karlíček / Puha kötésű
common.buy 3 758 Ft
Marketing Management Phil T. Kotler / Kemény kötésű
common.buy 36 811 Ft
Podnikové hospodárstvo pre manažérov Helena Majdúchová / Puha kötésű
common.buy 6 019 Ft
Facebook Marketing For Dummies, 6th Edition Stephanie Diamond / Puha kötésű
common.buy 8 280 Ft
PANTA RHEI Manfred E. A. Schmutzer / Kemény kötésű
common.buy 17 822 Ft
Manažment Nadežda Jankelová / Puha kötésű
common.buy 10 071 Ft
Základy obchodného práva pre ekonómov Mária Veterníková / Puha kötésű
common.buy 5 689 Ft
Influencer Marketing Strategy Gordon Glenister / Puha kötésű
common.buy 14 593 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása