Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Marketing Metrics e performance aziendali: la Conjoint Analysis

Nyelv OlaszOlasz
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Metrics e performance aziendali: la Conjoint Analysis Roberto Mariani
Libristo kód: 10954262
Kiadó Edizioni Accademiche Italiane, május 2016
Osservazioni sulle problematiche affrontate dall'impresa moderna nel regolamento delle proprie perfo... Teljes leírás
? points 124 b
21 468 Ft -9 %
19 381 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére

Osservazioni sulle problematiche affrontate dall'impresa moderna nel regolamento delle proprie performance aziendali ed indicatori economici, con uno spazio dedicato anche alle metriche web. Successivammente un'analisi sulle metodologie di successo nel lancio di un nuovo prodotto sul mercato attraverso l'approccio statistico della Conjoint Analysis. Osservazioni di un caso empirico relativo ad una nuova polizza vita Index-Linked, parametrata ad un indice azionario.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Metrics e performance aziendali: la Conjoint Analysis
Szerző Roberto Mariani
Nyelv Olasz
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 192
EAN 9783639774283
Libristo kód 10954262
Súly 302
Méretek 150 x 220 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása