Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing Management Philip Kotler
Libristo kód: 04048372
Kiadó Pearson Education, április 2009
With info on understanding marketing management, capturing marketing insights, connecting with custo...
? points 252 b
39 214 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Marketing Management, Global Edition Philip Kotler / Puha kötésű
common.buy 32 823 Ft
Corporate Social Responsibility Philip Kotler / Kemény kötésű
common.buy 15 805 Ft
Marketing Management W/MyLab Philip Kotler / Kemény kötésű
common.buy 28 662 Ft
Standing Room Only Philip Kotler / Kemény kötésű
common.buy 23 658 Ft
Marketing Insights from A to Z Philip Kotler / Kemény kötésű
common.buy 12 687 Ft
Marketing Places Philip Kotler / Puha kötésű
common.buy 10 163 Ft
Ingredient Branding Philip Kotler / Kemény kötésű
common.buy 33 137 Ft

With info on understanding marketing management, capturing marketing insights, connecting with customers, building strong brands, shaping the market, delivering and communicating value, and implementation and control.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Management
Szerző Philip Kotler
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 928
EAN 9780273718567
ISBN 0273718568
Libristo kód 04048372
Súly 2087
Méretek 213 x 274 x 38
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása