Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Luxury Services

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Luxury Services Miguel Angelo Hemzo
Libristo kód: 37009643
Kiadó Springer Nature Switzerland AG, május 2023
This textbook discusses luxury marketing management, considering the broader range of decisions rela... Teljes leírás
? points 183 b
28 801 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Kemény kötésű
common.buy 17 043 Ft
Učeň ledu Šest dnů s Wimem Hofem Hanka Moravčíková / Kemény kötésű
common.buy 3 667 Ft
Hraničářův učeň Čaroděj na severu John Flanagan / Kemény kötésű
common.buy 4 831 Ft
Takmer letné známosti Ivan Szabó / Kemény kötésű
common.buy 645 Ft
Luxury World Mark Tungate / Kemény kötésű
common.buy 19 783 Ft
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Puha kötésű
common.buy 33 803 Ft
101 Treasures from the National Library of Israel Hezi Amiur / Kemény kötésű
common.buy 21 577 Ft
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Kemény kötésű
common.buy 105 526 Ft
Análisis de tensiones en palas de aerogeneradores B. Madhavi / Puha kötésű
common.buy 16 494 Ft
MANOLO LOZANOJ AGULLA / Könyv
common.buy 9 461 Ft
Officium, 1 Audio-CD The Hilliard Ensemble / Audio CD
common.buy 7 491 Ft

This textbook discusses luxury marketing management, considering the broader range of decisions related to the complexities of offering luxury as services. Placing a strong emphasis on strategy as well as positioning and the market, it focuses on the challenges in luxury related to the traditional 4 Ps (Products, Place, Promotion and Price), in addition applying the service-dominant logic to luxury management in relation to the other 4 Ps in marketing decisions (People, Process, Panorama, and Productivity).The text opens with an exploration the history and evolution of the concept and definition of luxury and the effect upon the practice of luxury marketing today, concluding with an overview of the contemporary luxury market, description of the main players, and relevant industry trends. It then discusses marketing strategies as applied to the luxury market, including market identification, brand communication, product positioning, pricing, flow of goods, foreign market entry, and more.With contributions from luxury marketing practitioners to offer practical knowledge as well as real world cases studies, this textbook will equip students with a comprehensive understanding of marketing in the luxury industry and the tools necessary to be successful in the management of luxury brands.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Luxury Services
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2023
EAN 9783030860721
ISBN 3030860728
Libristo kód 37009643
Méretek 155 x 235
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása