Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing & Innovation 2023

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing & Innovation 2023 Lena Rothe
Libristo kód: 43097163
Kiadó Springer, Berlin, szeptember 2023
Die Coronapandemie hat das Einkaufsverhalten und damit den Handel wesentlich beeinflusst. Die Erwart... Teljes leírás
? points 101 b
16 516 Ft -4 %
15 735 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Digital Marketing Strategy / Puha kötésű
common.buy 14 582 Ft
toplistás
Dotcom Secrets Russel Brunson / Puha kötésű
common.buy 7 204 Ft
toplistás
Nuovo Espresso 3 Bali Maria / Puha kötésű
common.buy 14 178 Ft
toplistás
Marketing 4.0 Philip Kotler / Kemény kötésű
common.buy 9 765 Ft
toplistás
Italské mentolky do kapsy i kabelky Marta Kučíková / Kemény kötésű
common.buy 4 084 Ft
Fullmetal Alchemist - Ocelový alchymista 24 Hiromu Arakawa / Puha kötésű
common.buy 3 010 Ft
Principles of Marketing, Global Edition Philip T. Kotler / Puha kötésű
common.buy 34 077 Ft
hamarosan
Rome. Portrait of a City Giovanni Fanelli / Kemény kötésű
common.buy 19 759 Ft
U stolu / Leporelló
common.buy 764 Ft
Co dělala Abigail v létě Ben Aaronovitch / Puha kötésű
common.buy 4 039 Ft
Principles of Marketing (2023 Edition) Mark Green / Puha kötésű
common.buy 19 215 Ft
Marketing Planning & Strategy / Puha kötésű
common.buy 30 238 Ft
Digital Analytics for Marketing Marshall Sponder / Puha kötésű
common.buy 27 233 Ft
Netvor třese zemí Ivona Březinová / Kemény kötésű
common.buy 3 415 Ft
Marketing Communications Pr Smith / Puha kötésű
common.buy 22 849 Ft
Mobile Marketing / Puha kötésű
common.buy 7 094 Ft

Die Coronapandemie hat das Einkaufsverhalten und damit den Handel wesentlich beeinflusst. Die Erwartungen der Kundinnen und Kunden an ein nahtloses Omni-Channel-Angebot und einen entsprechenden Service steigen, was die Unternehmen vor zunehmende Herausforderungen stellt. Die Autorinnen und Autoren erläutern in zwölf Beiträgen, wie Geschäftsprozesse und Systeme auf Basis neuer Technologien aus der Perspektive der Kundschaft intelligent integriert und wie damit verbundene technische und organisatorische Herausforderungen bewältigt werden können. Sie beschäftigen sich mit aktuellen Veränderungen im Kaufverhalten - ob allgemein oder speziell im Zuge der Coronapandemie. Hier stehen u. a. die Regionalisierung des Einkaufverhaltens und die Förderung eines nachhaltigen Konsums im Fokus. Einen weiteren Themenschwerpunkt stellt die Anwendung und Akzeptanz neuer Technologien dar, u. a. virtueller Welten, digitaler Sprachassistenten und App-basierter Orientierungshilfen. Zudem werden Kundenanforderungen an den stationären Handel vor, während und nach der Coronapandemie erläutert. 

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing & Innovation 2023
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2023
EAN 9783658413088
Libristo kód 43097163
Méretek 168 x 240
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása