Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing for Entrepreneurs and SMEs

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing for Entrepreneurs and SMEs Maja Konecnik Ruzzier
Libristo kód: 02576133
Kiadó Edward Elgar Publishing Ltd, november 2013
In recent years, entrepreneurs and SMEs have been forced to adapt to a rapidly changing, increasingl... Teljes leírás
? points 296 b
51 778 Ft -10 %
46 599 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Ezekiel and the Ethics of Exile Andrew Mein / Puha kötésű
common.buy 30 846 Ft
Airport Citys - die Stadte an den Runways Alexander Bräuer / Puha kötésű
common.buy 32 076 Ft
Computational Intelligence Processing in Medical Diagnosis Manfred Schmitt / Kemény kötésű
common.buy 80 171 Ft

In recent years, entrepreneurs and SMEs have been forced to adapt to a rapidly changing, increasingly globalized world, an evolution that has had a profound impact on marketing strategies. This timely volume identifies the many new opportunities available to entrepreneurs and SMEs in the global marketplace, and offers tactical and strategic marketing approaches to help them succeed in the modern business world. The book provides solutions to current marketing challenges and leads the reader through the marketing process, supported with real-life examples. Discussions of hyper competition and the opportunities arising from information-communication technology offer a deeper understanding of modern consumers and ways to create added value through products, services and other entities. The authors stress the importance of an SMEs web presence and internationalization, as well as innovation and branding processes. Additional key topics include the development of services and experiences with customer co-creation, value-based pricing using new market channels and adapted communication tools (including social media), and how these approaches can lead to increased customer engagement and improved long-term relationships. This comprehensive book will be a useful resource for both scholars and practitioners with an interest in entrepreneurship, marketing, and business and management.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing for Entrepreneurs and SMEs
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 256
EAN 9781781955963
ISBN 1781955964
Libristo kód 02576133
Súly 588
Méretek 156 x 234 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása