Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing flops

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing flops Sarah Hündgen
Libristo kód: 01649193
Kiadó Grin Publishing, szeptember 2011
Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Teljes leírás
? points 169 b
26 540 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Am Po Alex Gfeller / Puha kötésű
common.buy 12 841 Ft
One a Month Man Michael Litchfield / Kemény kötésű
common.buy 11 100 Ft

Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1,3, Otto Beisheim School of Management Vallendar, language: English, abstract: The aim of this thesis is to come up with a typology of marketing flop areas. Therefore I will present 90 marketing failures and analyze them in regard to the obvious and less obvious reasons for the failure.1 Furthermore, the case studies will be categorized according to the marketing function in which the mistake occurred. I will then present characteristics common to the cases in each category. To ease the accessibility of the text, references will only appear in the tables integrated into the section. In the second part of this thesis, three cases will be analyzed in-depth concerning how the decisions causing the marketing mistake were made. Therefore I will provide a summary of the decision in question as well as of its objectives and consequences, to then retrace the different steps that lead to the wrong decision. For each of these cases, I will also outline how the failure could have been prevented. Finally, I will shortly summarize the most important results of my research. I will also mention which limitations I encountered while preparing this thesis, and suggest further questions that, in my mind, are relevant to research in the field of marketing flops.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing flops
Szerző Sarah Hündgen
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 84
EAN 9783640997794
ISBN 3640997794
Libristo kód 01649193
Súly 122
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása