Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing emocional con orientación a las actitudes

Nyelv SpanyolSpanyol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing emocional con orientación a las actitudes Irina Prado
Libristo kód: 02982744
Kiadó Publicia, április 2016
En la actualidad, el entorno del sector de tratamientos estéticos se ha vuelto muy competitivo, ofre... Teljes leírás
? points 225 b
38 987 Ft -9 %
35 211 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Masumiyet Müzesi Orhan Pamuk / Puha kötésű
common.buy 6 835 Ft
Making Marriage Work Lynn Toler / Puha kötésű
common.buy 6 443 Ft
Global Perspectives Anonymous 23 / Puha kötésű
common.buy 7 226 Ft
Manual practico derecho constitucional administracion publica Juraz Pena Nicolas Guadalupe / Puha kötésű
common.buy 32 999 Ft
Gewerbehygiene Und Klinik Der Kieselgursilikose Erich Wende / Puha kötésű
common.buy 28 688 Ft
In the Tears of a Wounded Child Coco Mullins / Puha kötésű
common.buy 7 351 Ft
Auf Entdeckungsreise in Europa Band 2 Else Scherhag / Puha kötésű
common.buy 7 447 Ft
What Counts in Teaching Mathematics Sandy Schuck / Kemény kötésű
common.buy 44 144 Ft
hamarosan
In Pursuit of Garlic Liz Primeau / Puha kötésű
common.buy 6 067 Ft
Madchen und der Raubritter Gisela Paprotny / Puha kötésű
common.buy 4 531 Ft
Popo Piano / Puha kötésű
common.buy 13 499 Ft

En la actualidad, el entorno del sector de tratamientos estéticos se ha vuelto muy competitivo, ofreciendo al mercado diversas alternativas tanto quirúrgicas como no quirúrgicas, dejando de lado la importancia del factor emocional e igualmente los respectivos medios comunicacionales personalizados correspondientes al servicio estético; En ese sentido, el marketing emocional se refiere a la creación de un vínculo afectivo con el individuo a través de una interacción muy personalizada enfocada en aspectos emocionales, y así generar lealtad y confianza por el mismo, para ello, la presente investigación se divide en fases logrando una mayor comprensión del evento. Este libro está dirigido a todos los interesados en el amplio y vanguardista mundo del marketing, en donde diariamente surgen tendencias producto de las necesidades de los consumidores y de la evolución tecnológica, sin dejar de lado a aquellas emociones más profundas las cuales dan respuestas a ciertas actitudes del usuario/consumidor, éstas deben ser dignas de estudio al momento de ingresar o penetrar en un determinado mercado con el propósito de crear vínculos afectivos con el consumidor.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing emocional con orientación a las actitudes
Nyelv Spanyol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 304
EAN 9783841680310
Libristo kód 02982744
Kiadó Publicia
Súly 471
Méretek 150 x 220 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása