Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing Efficiency in Tourism

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Efficiency in Tourism Peter Keller
Libristo kód: 12599326
Kiadó Schmidt, Erich Verlag, július 2006
In the tourism industry, marketing is a key factor of competitive advantage. It faces fundamental ch... Teljes leírás
? points 133 b
20 711 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


The Truth About Angels Tony Evans / Puha kötésű
common.buy 3 265 Ft
Making History Alex Callinicos / Puha kötésű
common.buy 12 344 Ft
Hands of Strangers Janice N. Harrington / Puha kötésű
common.buy 6 048 Ft
Der Zwergkrallenfrosch Kriton Kunz / Puha kötésű
common.buy 5 659 Ft

In the tourism industry, marketing is a key factor of competitive advantage. It faces fundamental challenges. Most important tourism demand has become very volatile. Seasonality macro-economic development and fashions but also the influence of crises and special events deeply affect tourism demand. Moreover, tourism marketing is cooperative. Different service providers, transport companies or tour operators contribute to tourism marketing. They have to be coordinated. Additionally, from a destination point of view, tourism marketing can be considered as a part of an integrated promotion of places. Marketing has to be open minded for international perspectives too, because very often many local challenges have their roots basically in international developments. This volume offers a fundamental understanding of future marketing challenges in tourism. It provides important and detailed results, solutions and tools for - crises management and tourism marketing after crises - cooperative branding - price management from a customer perspective - adding value through IT solutions - methods to increase marketing efficiency - steps towards an integrated promotion of places. The book of the International Association of Scientific Experts in Tourism (AIEST) contributes many strictly proofed insights and solutions for an efficient and effective marketing management in tourism. It presents the central perspectives for modern marketing in the main fields of the tourism industry. The book is written by 44 authors of 14 nations. Therefore readers will obtain the most important internationally results for marketing in the tourism business.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Efficiency in Tourism
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 262
EAN 9783503097241
ISBN 3503097244
Libristo kód 12599326
Súly 422
Méretek 158 x 237 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása