Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing Communications - A Brand Narrative Approach

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Communications - A Brand Narrative Approach Micael Dahlen
Libristo kód: 01388249
Kiadó John Wiley & Sons Inc, december 2009
Marketing communications have two levels, a strategic, conceptual level, and a tactical, implementat... Teljes leírás
? points 272 b
42 478 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Harry Potter and the Philosopher's Stone Joanne K. Rowling / Kemény kötésű
common.buy 15 323 Ft
toplistás
Final Fantasy Vii Remake: Material Ultimania Square Enix / Kemény kötésű
common.buy 13 868 Ft
toplistás
Delirious New York Rem Koolhaas / Puha kötésű
common.buy 12 713 Ft
toplistás
Crime and Punishment Fyodor Dostoevsky / Puha kötésű
common.buy 7 449 Ft
toplistás
Cure For Burnout Emily Ballesteros / Puha kötésű
common.buy 5 264 Ft
Fear and Loathing in Las Vegas Hunter S Thompson / Puha kötésű
common.buy 6 214 Ft
Spider-man: Miles Morales Vol. 2 Brian Michael Bendis / Puha kötésű
common.buy 6 699 Ft
Wonka / Puha kötésű
common.buy 4 279 Ft
Marketing Management Phil T. Kotler / Kemény kötésű
common.buy 36 874 Ft
Sustainability Is the New Advantage Peter McAteer / Puha kötésű
common.buy 10 403 Ft
The Rise of the Creative Class Richard Florida / Puha kötésű
common.buy 8 059 Ft
Physics Jim Breithaupt / Puha kötésű
common.buy 30 265 Ft
Synchronicity Mark Holland / Puha kötésű
common.buy 7 964 Ft
Diclofenac / Puha kötésű
common.buy 44 073 Ft
Ticks of Europe and North Africa Agustín Estrada-Peña / Puha kötésű
common.buy 54 132 Ft

Marketing communications have two levels, a strategic, conceptual level, and a tactical, implementation level. The authors argue that one cannot function without the other. Strategy and concept do not exist if they are not implemented, and successful implementation is dependent on sound strategy and concept. However, when it comes to education, the two are usually separated. There are numerous textbooks on branding and strategy that do not cover tactics, execution and implementation very well, ranging from Keller, Kapferer Aaker, Riezebos and the like on branding, to Kotler, Jobber and similar books on conceptual marketing foundations. Similarly, there are a host of textbooks on marketing communications that do not cover branding and concepts very well, such as Fill, De Pelsmacker et al, and Percy and Elliot.The authors will write this book to address this need. The aim of the book is to merge the branding literature with the marketing communications literature, so that strategy and concept go hand in hand with tactics and implementation. By understanding branding, students can better learn and understand communications. By understanding communications, students can better learn and understand branding.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Communications - A Brand Narrative Approach
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 606
EAN 9780470319925
ISBN 0470319925
Libristo kód 01388249
Súly 1242
Méretek 190 x 246 x 27
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása