Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Communication Policies

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing Communication Policies Rainer Busch
Libristo kód: 01562469
By summing up the authors lectures on Marketing Communications, this work introduces its users to th... Teljes leírás
? points 168 b
26 710 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Knit Your Socks on Straight Alice Curtis / Kemény kötésű
common.buy 6 465 Ft
hamarosan
Liebe Sophie! Henning Sußebach / Puha kötésű
common.buy 4 990 Ft
Screening kolorektálního karcinomu Bohumil Seifert; Norbert Král; Štěpán Májek / Puha kötésű
common.buy 2 208 Ft
hohe Schein Ludwig Ganghofer / Puha kötésű
common.buy 27 508 Ft
Vergleichende Politikwissenschaft Detlef Jahn / Puha kötésű
common.buy 10 010 Ft
Schülerjahre Remo H. Largo / Puha kötésű
common.buy 5 148 Ft
Die Schlichtungsvcrordnung Vom 30. Oktober 1923 Georg Flatow / Puha kötésű
common.buy 29 080 Ft
Nationalism in Europe, 1890-1940 O Zimmer / Puha kötésű
common.buy 19 385 Ft
Polymer Libraries Michael A. R. Meier / Puha kötésű
common.buy 104 530 Ft
History of Modern Morocco Susan Gilson Miller / Puha kötésű
common.buy 12 935 Ft
Die Wirtschaft als Schicksal und Aufgabe. Anton Tautscher / Puha kötésű
common.buy 21 150 Ft

By summing up the authors lectures on Marketing Communications, this work introduces its users to the fundamental knowledge that is indispensable in this complex and exciting field of Marketing. It has been compiled especially for first-degree students of Business Administration and Marketing who take an interest in the international aspects of these disciplines. There are comprehensive illustrations, cases, questions for discussion, and case solutions.By summing up the authors lectures on Marketing Communications, this work introduces its users to the fundamental knowledge that is indispensable in this complex and exciting field of Marketing. It has been compiled especially for first-degree students of Business Administration and Marketing who take an interest in the international aspects of these disciplines.§At the same time, the sound grounding provided by this work is suitable for students pursuing Post-graduate Diploma or Master programmes in technological, scientific or IT-related areas. The book gives an introduction to the generic issues of Marketing Communications as well as an overview of the information behaviour of targeted customer groups. The foundation laid in the initial chapters is followed up by more specific areas such as situational analysis and the development of communications strategies.§Subsequently, the students are introduced to the implementation of communication strategies in media planning and the appropriate choice of communication tools. By way of conclusion, the authors investigate the principles of cooperation with communication agents and selected areas of International Marketing Communications.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Communication Policies
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 260
EAN 9783540373223
ISBN 3540373225
Libristo kód 01562469
Súly 582
Méretek 155 x 235 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása