Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing Changes

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Changes Susan Hart
Libristo kód: 05122957
Kiadó Cengage Learning EMEA, április 2003
Marketing Changes is a core text for students at undergraduate level and on specialised Marketing Ma... Teljes leírás
? points 158 b
24 837 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Henri Cartier-Bresson Henri Cartier-Bresson / Kemény kötésű
common.buy 38 465 Ft
Karate Kid, 1 DVD Harald Zwart / DVD
common.buy 4 357 Ft
They Killed Our President Jesse Ventura / Puha kötésű
common.buy 5 677 Ft
Neoclassicism in Music Scott Messing / Puha kötésű
common.buy 18 568 Ft
Economics of Rights, Co-operation and Welfare Robert Sugden / Kemény kötésű
common.buy 51 953 Ft
Complementary Therapies in the Care of Older People Helen Brett / Puha kötésű
common.buy 32 758 Ft
Myth of the Global Corporation Paul N. Doremus / Puha kötésű
common.buy 22 423 Ft
Business Ethics in Theory and Practice Alan E. Singer / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft
Actors Talk Dennis Brown / Kemény kötésű
common.buy 9 532 Ft
Community Operational Research Gerald Midgley / Puha kötésű
common.buy 79 882 Ft

Marketing Changes is a core text for students at undergraduate level and on specialised Marketing Masters degrees taking a Marketing Strategy course or another capstone' or honours' course in the subject. It brings the student up-to-date with current marketing thought and practice without imposing the standard and rather tired theory used in most US texts or using the inaccessible and overly critical approach adopted by alternative, specialised monographs. The first section puts current marketing thought into context and examines the most dramatic recent changes to the business and Marketing environment. Section II deals with changing approaches to marketing's role in organisations, in particular the various schools of thought which challenge the 4 Ps so beloved of standard marketing texts - relationship marketing, networks and post-modern marketing thought. The final section deals with operational changes in marketing research, communications strategies, new product development, e-marketing and performance measurement.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Changes
Szerző Susan Hart
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2003
Oldalszám 416
EAN 9781861526731
ISBN 1861526733
Libristo kód 05122957
Súly 708
Méretek 247 x 190 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása