Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing As Strategy

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing As Strategy Kumar Nirmalya
Libristo kód: 04237516
Kiadó Harvard Business Review Press, május 2004
CEOs are more than frustrated by marketing's inability to deliver results. Has the profession lost i... Teljes leírás
? points 84 b
14 149 Ft -6 %
13 159 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
The Hard Thing about Hard Things Ben Horowitz / Kemény kötésű
common.buy 9 461 Ft
toplistás hamarosan
Eat Fat Get Thin Mark Hyman / Puha kötésű
common.buy 5 980 Ft
Barking Up the Wrong Tree Eric Barker / Puha kötésű
common.buy 3 164 Ft
Act Like a Leader, Think Like a Leader Herminia Ibarra / Kemény kötésű
common.buy 11 743 Ft
Factfulness Hans Rosling / Kemény kötésű
common.buy 7 003 Ft
Harvard Business Review Manager's Handbook Harvard Review / Puha kötésű
common.buy 11 063 Ft
Factfulness Hans Rosling / Puha kötésű
common.buy 4 499 Ft
Why Do So Many Incompetent Men Become Leaders? Tomas Chamorro-Premuzic / Kemény kötésű
common.buy 9 315 Ft

CEOs are more than frustrated by marketing's inability to deliver results. Has the profession lost its relevance? Nirmalya Kumar argues that, although the function of marketing has lost ground, the importance of marketing as a mind-set--geared toward customer focus and market orientation--has gained momentum across the entire organization. This book challenges marketers to change their role from implementers of traditional marketing functions to strategic coordinators of organization-wide initiatives aimed at profitably delivering value to customers. Kumar outlines seven cross-functional and bottom-line-oriented initiatives that can put marketing back on the CEO's agenda--and elevate its role in shaping the destiny of the firm.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing As Strategy
Szerző Kumar Nirmalya
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 288
EAN 9781591392101
ISBN 1591392101
Libristo kód 04237516
Súly 580
Méretek 242 x 163 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
Pantone Postcard Box Pantone Inc. / Naptár
common.buy 7 713 Ft
toplistás
Prvorozené dítě Jiřina Prekopová / Puha kötésű
common.buy 3 149 Ft
London Labour and the London Poor Henry Mayhew / Puha kötésű
common.buy 5 542 Ft
Principy strategie David B. Yoffie / Puha kötésű
common.buy 3 370 Ft
Pád modrého ptáka Petr Štěpánek / Puha kötésű
common.buy 2 252 Ft
Cakes in Space Philip Reeve / Puha kötésű
common.buy 3 652 Ft
Interior Castle St Teresa of Avila / Puha kötésű
common.buy 3 839 Ft
hamarosan
Private Label Strategy Kumar Nirmalya / Kemény kötésű
common.buy 13 189 Ft
Complete Poetry of William Blake Blake / Puha kötésű
common.buy 9 380 Ft
Language Arts, Grade 1 Flash Kids / Puha kötésű
common.buy 4 015 Ft
Girl From Ballymor Kathleen McGurl / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
India Inside Kumar Nirmalya / Kemény kötésű
common.buy 10 625 Ft
India's Global Powerhouses Kumar Nirmalya / Kemény kötésű
common.buy 11 395 Ft
Tristia. Ex Ponto Ovid / Kemény kötésű
common.buy 14 353 Ft
Justinian G. P. Baker / Puha kötésű
common.buy 12 872 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása