Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing and Finance - Creating Shareholder Value 2e

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing and Finance - Creating Shareholder Value  2e Malcolm McDonald
Libristo kód: 04437536
Kiadó John Wiley & Sons Inc, augusztus 2013
Written for marketing and finance directors, CEOs, and strategists, as well as MBA students, this pr... Teljes leírás
? points 124 b
21 860 Ft -11 %
19 451 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Beyond Nature and Culture Philippe Descola / Puha kötésű
common.buy 17 169 Ft
Very First Book of Things to Spot: At home Fiona Watt / Leporelló
common.buy 4 373 Ft
Slovenský rok v ľudových zvykoch, obradoch a sviatkoch Katarína Nádaská / Kemény kötésű
common.buy 13 033 Ft
Level 3: My Fair Lady Alan Lerner / Puha kötésű
common.buy 4 862 Ft
1Q84 Haruki Murakami / Puha kötésű
common.buy 5 667 Ft
Due Diligence Mark Bomer / Puha kötésű
common.buy 37 017 Ft
Curry Mridula Baljekar / Kemény kötésű
common.buy 6 877 Ft
Tom Sawyer Mark Twain / Puha kötésű
common.buy 3 446 Ft
Catching Big Fish on Light Fly Tackle Tom Wendelburg / Puha kötésű
common.buy 10 987 Ft
Boom! Mark Haddon / Kemény kötésű
common.buy 7 305 Ft
Körper und Erde Wendell Berry / Puha kötésű
common.buy 3 713 Ft

Written for marketing and finance directors, CEOs, and strategists, as well as MBA students, this practical book explains the principles and practice behind rigorous due diligence in marketing. It connects marketing plans and investment to the valuation of the firm and how it can contribute to increasing stakeholder value. Completely revised and updated throughout, the Second Edition features new case examples as well as a completely new first chapter containing the results of new research into risk and marketing strategies amongst Finance Directors and Chief Marketing Officers.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing and Finance - Creating Shareholder Value 2e
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 280
EAN 9781119953388
ISBN 1119953383
Libristo kód 04437536
Súly 568
Méretek 187 x 245 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása