Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing and Customer Loyalty

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing and Customer Loyalty Mauro Cavallone
Libristo kód: 15560915
This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendere... Teljes leírás
? points 391 b
60 708 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Rose d'octobre Fabien Prignot / Puha kötésű
common.buy 6 729 Ft
Exsanguis II Vico Salinus / Puha kötésű
common.buy 5 332 Ft
Maitres, Precepteurs Et Pedagogues Stefano Lazzarin / Puha kötésű
common.buy 50 263 Ft
Politische Religionen Hans Maier / Kemény kötésű
common.buy 16 950 Ft
Life and Letters of Washington Irving Pierre Munroe Irving / Puha kötésű
common.buy 19 486 Ft

This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendered more effective, before setting out a new approach to marketing, termed The Extra Step (TES) in recognition of the importance that it attributes to the final extra step in enhancing the effectiveness of marketing efforts. Readers will find clear description of the pathway from purchase to loyalty and the various means of developing customer loyalty. It is explained how the TES approach goes one step further by considering the consumer as a partner whose involvement during the production and fine tuning phase of products and services can help to increase the efficiency of customer loyalty actions implemented by companies. The theoretical analysis is supported by observations and empirical evidence relating to the concepts and benefits of the TES approach. These examples concern firms in Italy, Europe, and the United States, including insurance agencies, pharmaceutical companies and pharmacies, and food distribution companies. The TES approach is of wide relevance and especially valid for the service sector.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing and Customer Loyalty
Szerző Mauro Cavallone
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 126
EAN 9783319519906
ISBN 3319519905
Libristo kód 15560915
Súly 377
Méretek 155 x 235 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása