Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing: An Introduction, Global Edition

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing: An Introduction, Global Edition Gary Armstrong
Libristo kód: 22247643
Kiadó PEARSON Education Limited, július 2019
For undergraduate principles of marketing courses.This ISBN is for the bound textbook, which student... Teljes leírás
? points 209 b
32 670 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


hamarosan
Digital Marketing Dave Chaffey / Puha kötésű
common.buy 36 734 Ft
kiárusítás
Digital and Social Media Marketing Aleksej Heinze / Puha kötésű
common.buy 20 602 Ft
Digital Marketing Annmarie Hanlon / Puha kötésű
common.buy 18 177 Ft
Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow Wim Vermeulen / Puha kötésű
common.buy 16 617 Ft

For undergraduate principles of marketing courses.This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Through updated company cases, Marketing at Work highlights, and revised end-of-chapter exercises, students are able to apply marketing concepts to real-world company scenarios. This title is also available digitally as a standalone Pearson eText, or via Pearson MyLab Marketing which includes the Pearson eText. These options give students affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed. Contact your Pearson rep for more information.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing: An Introduction, Global Edition
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2019
Oldalszám 680
EAN 9781292294865
ISBN 1292294868
Libristo kód 22247643
Súly 1422
Méretek 217 x 276 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás hamarosan
How Brands Grow Byron Sharp / Kemény kötésű
common.buy 12 058 Ft
toplistás
Marketing Sharp / Puha kötésű
common.buy 45 853 Ft
Way of The Iceman Wim Hof / Puha kötésű
common.buy 9 199 Ft
Becoming the Iceman Wim Hof / Puha kötésű
common.buy 7 964 Ft
Marketing Management Phil T. Kotler / Kemény kötésű
common.buy 36 874 Ft
Principles of Marketing, Global Edition Dr. Philip T. Kotler / Puha kötésű
common.buy 32 220 Ft
Digital Business and E-Commerce Management DAVI EDMUNDSON-BIRD / Puha kötésű
common.buy 27 661 Ft
Influencer Marketing Nick Hayes / Puha kötésű
common.buy 28 471 Ft
Politics of the European Union Herman Lelieveldt / Puha kötésű
common.buy 16 802 Ft
Digital Marketing Analytics Chuck Hemann / Puha kötésű
common.buy 14 448 Ft
Marketing Communications Patrick De Pelsmacker / Puha kötésű
common.buy 32 470 Ft
Knowledge Management in Theory and Practice Kimiz Dalkir / Kemény kötésű
common.buy 32 080 Ft
Business Psychology / Puha kötésű
common.buy 8 824 Ft
Marketing: An Introduction, Global Edition Gary Armstrong / Puha kötésű
common.buy 39 169 Ft
Bhagavad Gita Ravi Ravindra / Puha kötésű
common.buy 7 374 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása