Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nyelv SpanyolSpanyol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing 3.0 Hermawan Kartajaya
Libristo kód: 13136936
Kiadó LID Editorial Empresarial, S.L., október 2013
La civilización humana puede dividirse en tres oleadas claramentediferenciadas: la era de la agricul... Teljes leírás
? points 58 b
8 994 Ft
Beszállítói készleten Küldés 6-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Intelligent Investor Benjamin Graham / Puha kötésű
common.buy 5 559 Ft
toplistás
Marketing 5.0 - Technology for Humanity Philip Kotler / Kemény kötésű
common.buy 10 103 Ft
toplistás
Marketing 4.0 Philip Kotler / Kemény kötésű
common.buy 9 779 Ft
Get Ready for Movers: Student's Book with Audio CD Kristie Grainger / Puha kötésű
common.buy 16 037 Ft
Principles of Marketing Phil T. Kotler / Puha kötésű
common.buy 30 860 Ft
Incoterms 2010 ALFONSO CABRERA CANOVAS / Puha kötésű
common.buy 10 543 Ft
Marketing 4.0 collegium / Puha kötésű
common.buy 12 353 Ft
Zarys przedsiebiorczosci Podrecznik Musiałkiewicz Jacek / Puha kötésű
common.buy 1 890 Ft
El marketing según Kotler Philip Kotler / Puha kötésű
common.buy 9 779 Ft
Fundamentos de marketing Águeda . . . [et al. ] Esteban Talaya / Puha kötésű
common.buy 7 749 Ft
Los científicos y Dios / Puha kötésű
common.buy 8 574 Ft
MARKETING PHILIP KOTLER / Puha kötésű
common.buy 35 559 Ft
El Toque Cuantico: El Poder de Curar RICHARD GORDON / Puha kötésű
common.buy 6 139 Ft
El lladre de paraules / Puha kötésű
common.buy 6 389 Ft

La civilización humana puede dividirse en tres oleadas claramentediferenciadas: la era de la agricultura, la era industrial y la era de la información, donde la alta tecnología es clave. Ahora estamosentrando en una cuarta era orientada hacia la creatividad, la culturay el entorno. El marketing se está moviendo en la misma dirección.Durante los últimos 60 años, el marketing ha pasado de estar centradoen el producto, dando lugar al marketing 1.0. Más tarde, cuando lascompañías se percataron de la importancia del cliente, el marketing se inclinó por hacer de esta nueva fuerza el centro de sus estrategias y decisiones, creándose el marketing 2.0. Actualmente, el marketing seha transformado una vez más en respuesta de la nueva dinámica delmercado, y ahora vemos cómo las empresas amplían su foco de negociohacia asuntos más humanos, donde la rentabilidad debe estarequilibrada con la responsabilidad corporativa y los valores de losconsumidores.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing 3.0
Nyelv Spanyol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 221
EAN 9788483568439
ISBN 8483568438
Libristo kód 13136936
Súly 349
Méretek 149 x 218 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása