Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing - 2e éd. - Labellisation FNEGE - 2022

Nyelv FranciaFrancia
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing - 2e éd. - Labellisation FNEGE - 2022
Libristo kód: 35504711
Quel est le rôle du marketing aujourd'hui ? Comment  connaître et tenir compte... Teljes leírás
A könyv sajnos nem elérhető :(
Adja meg az e-mail címét és majd mi tájékoztatjuk Önt, ha a könyv ismét elérhető lesz.

Ezt is ajánljuk


Social Media Marketing a Strategic Guide Sean Buttle / Puha kötésű
common.buy 7 062 Ft
Social Media Marketing 2021 / Puha kötésű
common.buy 5 724 Ft
Social Media Marketing / Puha kötésű
common.buy 12 536 Ft
Online Network Marketing / Puha kötésű
common.buy 7 451 Ft
Social media marketing. Marketer dal phygital al metaverso Philip Kotler / Kemény kötésű
common.buy 10 865 Ft
Gestion de la production: Théorie et pratiques Biswaranjan Acharya / Puha kötésű
common.buy 17 073 Ft
Social Media Marketing 2021 / Puha kötésű
common.buy 11 274 Ft
Tableaux d'Analyse Des Sels Richard-E-B / Puha kötésű
common.buy 6 643 Ft
Ginesta per als morts / Puha kötésű
common.buy 6 797 Ft
La utilitat de l'inútil NUCCIO ORDINE / Puha kötésű
common.buy 3 978 Ft
La petita filla del Ganges / Puha kötésű
common.buy 7 935 Ft

Quel est le rôle du marketing aujourd'hui ? Comment  connaître et tenir compte des nouveaux comportements des consommateurs ? Comment élaborer une stratégie marketing ? Quelles sont les actions à mettre en oeuvre ?Résolument actuel, ce manuel montre comment le marketing s’est élargi à de nouveaux champs (marketing culturel, social, territorial, durable…) et a intégré Internet pour répondre aux attentes des consommateurs.Il met l’accent sur l’acquisition des méthodes et des compétences indispensables à tout étudiant pour réussir sa licence ou son bachelor.Ce manuel propose :•  des situations concrètes pour introduire les concepts ;• un cours en couleurs, illustré d'exemples et de visuels de campagnes ou de produits des plus grandes marques, pour acquérir les connaissances fondamentales en marketing ;• des conseils méthodologiques et des éclairages professionnels pour traduire la théorie en pratique ;• des exercices progressifs et variés (QCM, questions de réflexion) et leurs corrigés pour s’évaluer et s’entraîner. 

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing - 2e éd. - Labellisation FNEGE - 2022
Nyelv Francia
Kötés Könyv - Puha kötésű
EAN 9782100823765
Libristo kód 35504711
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása