Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing 2.0 Gerald Corbae
Libristo kód: 01556046
The dynamic changes in the market and the competitive environment demand a reorientation of marketin... Teljes leírás
? points 168 b
26 251 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
National Geographic Kids Readers: Titanic Melissa Stewart / Puha kötésű
common.buy 2 375 Ft
hamarosan
Titanic Sticker Book Emily Bone / Puha kötésű
common.buy 3 719 Ft
Eyewitness Titanic / Kemény kötésű
common.buy 6 354 Ft
Su-jok Semenoterapie Jae Woo Park / Puha kötésű
common.buy 2 845 Ft
O podstatě reklamy Jaroslav Světlík / Kemény kötésű
common.buy 5 904 Ft
Pädagogik als Dialog der Kulturen Elisabeth Zwick / Puha kötésű
common.buy 8 169 Ft
Molecular Biology of Bacteria Rajarshi Kumar Gaur / Kemény kötésű
common.buy 95 660 Ft
Educating Activist Allies Katy M. Swalwell / Puha kötésű
common.buy 27 501 Ft
Formal Systems Specification Manfred Broy / Puha kötésű
common.buy 26 251 Ft
Advances in Artificial Life Francesco Almeida e Costa / Puha kötésű
common.buy 65 720 Ft
Maori Wars of the Nineteenth Century S. Percy Smith / Puha kötésű
common.buy 31 580 Ft
Dancing in the Street Suzanne E Smith / Puha kötésű
common.buy 16 007 Ft
Cambridge Checkpoints VCE Physics Units 1 and 2 Sydney Boydell / Puha kötésű
common.buy 7 264 Ft
Integrali singolari e questioni connesse G. Fichera / Puha kötésű
common.buy 23 926 Ft

The dynamic changes in the market and the competitive environment demand a reorientation of marketing strategies. Developing and cultivating direct customer relationships and building customer trust are becoming key success factors. With new technologies such as broadband internet and mobile communication, companies are able to create closer dialogs with key customers. These new technologies will have far-reaching consequences for marketing, sales and customer service. This book analyses the enduring changes marketing is undergoing and present the four most important new concepts: Holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing and multi-channel marketing. The text is accompanied by selected case studies from all over the world.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása