Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Market Segmentation

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Market Segmentation Michel Wedel
Libristo kód: 01397732
Kiadó Springer, december 1999
Modern marketing techniques in industrialized countries cannot be implemented without segmentation o... Teljes leírás
? points 903 b
145 255 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Crossing the Chasm, 3rd Edition Geoffrey A. Moore / Puha kötésű
common.buy 9 300 Ft
Strategic Brand Management Kevin Keller / Puha kötésű
common.buy 45 945 Ft
Michelangelo Daniel Kupper / Puha kötésű
common.buy 3 265 Ft
Culture and Consumption II Grant McCracken / Puha kötésű
common.buy 9 135 Ft
Ernst & Young Guide to Total Cost Management Ernst & Young / Kemény kötésű
common.buy 27 653 Ft
Culture and Consumption G McCracken / Puha kötésű
common.buy 9 444 Ft
Canadian Forest Policy / Kemény kötésű
common.buy 47 778 Ft
Limits of Ferocity Daniel Fuchs / Puha kötésű
common.buy 15 104 Ft
Meaningful Texts Geoffrey Barnbrook / Puha kötésű
common.buy 54 117 Ft
Mathematics for the Analysis of Algorithms Daniel H. Greene / Puha kötésű
common.buy 31 371 Ft
Charakteristika des neusachlichen Films Teresa Hochmuth / Puha kötésű
common.buy 16 391 Ft
Consumer Behavior in Action Geoffrey Paul Lantos / Puha kötésű
common.buy 35 455 Ft

Modern marketing techniques in industrialized countries cannot be implemented without segmentation of the potential market. Goods are no longer produced and sold without a significant consideration of customer needs combined with a recognition that these needs are heterogeneous. Since first emerging in the late 1950s, the concept of segmentation has been one of the most researched topics in the marketing literature. Segmentation has become a central topic to both the theory and practice of marketing, particularly in the recent development of finite mixture models to better identify market segments.§This edition of Market Segmentation updates and extends the integrated examination of segmentation theory and methodology begun in the first edition. A chapter on mixture model analysis of paired comparison data has been added, together with a new chapter on the pros and cons of the mixture model. The book starts with a framework for considering the various bases and methods available for conducting segmentation studies. The second section contains a more detailed discussion of the methodology for market segmentation, from traditional clustering algorithms to more recent developments in finite mixtures and latent class models. Three types of finite mixture models are discussed in this second section: simple mixtures, mixtures of regressions and mixtures of unfolding models. The third main section is devoted to special topics in market segmentation such as joint segmentation, segmentation using tailored interviewing and segmentation with structural equation models. The fourth part covers four major approaches to applied market segmentation: geo-demographic, lifestyle, response-based, and conjoint analysis. The final concluding section discusses directions for further research.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása