Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Market Response and Marketing Mix Models

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Market Response and Marketing Mix Models Hubert Gatignon
Libristo kód: 04834803
Kiadó now publishers Inc, május 2010
Market Response and Marketing Mix Models takes a forward-looking perspective identifying research op... Teljes leírás
? points 184 b
29 128 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Business of Belonging / Kemény kötésű
common.buy 9 699 Ft
Junior Art Colour By Numbers: Shark Anna Award / Puha kötésű
common.buy 1 059 Ft
Fernando Pessoa and Co.: Selected Poems Fernando Pessoa / Puha kötésű
common.buy 7 152 Ft
Integratives Verstehen Robert Alexy / Puha kötésű
common.buy 28 196 Ft
History and Politics of Latin American Theology Mario I. Aguilar / Puha kötésű
common.buy 26 312 Ft
Making Cairo Medieval Nezar Alsayyad / Kemény kötésű
common.buy 46 977 Ft
Fundamentos de Fisica Vol. II, 8a. Ed. Raymond A. Serway / Puha kötésű
common.buy 19 556 Ft
Poverty and Political Culture Frances Gouda / Kemény kötésű
common.buy 68 452 Ft

Market Response and Marketing Mix Models takes a forward-looking perspective identifying research opportunities related to market response and marketing mix models falling under four broad areas: * "New" or under-studied inputs and/or "richer" measures of inputs constructs. * Explicitly accounting for the process linking inputs to outputs * "New" or under-studied dependent variables * Under-studied or emerging contexts. Each section covers three broad areas related to marketing mix models - data issues and requirements, methodologies (i.e., traditional econometrics; Bayesian methods; structural models), and substantive findings. As quantitative information about markets and marketing actions has become widely available, modern marketing is presented with both a challenge and an opportunity: how to analyze this information accurately and efficiently, and how to use it to enhance marketing productivity. Market Response and Marketing Mix Models describes the tools needed for achieving these objectives.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Market Response and Marketing Mix Models
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 90
EAN 9781601983541
ISBN 1601983549
Libristo kód 04834803
Súly 142
Méretek 157 x 234 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása