Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Market Research Toolbox

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Market Research Toolbox Edward F McQuarrie
Libristo kód: 09095929
Kiadó SAGE Publications Inc, augusztus 2015
Understanding marketing research to make better business decisions An ideal resource for busy manage... Teljes leírás
? points 426 b
66 134 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Zero to One Peter Thiel / Puha kötésű
common.buy 4 428 Ft
toplistás
How to Reassess Your Chess Jeremy Silman / Puha kötésű
common.buy 10 896 Ft
toplistás
Authentic Japanese Gardens Yoko Kawaguchi / Puha kötésű
common.buy 7 353 Ft
toplistás
Storytelling with Data Cole Nussbaumer Knaflic / Puha kötésű
common.buy 14 781 Ft
Objetivo Dele Carola Vesely / Puha kötésű
common.buy 10 259 Ft
Practice of Market Research Yvonne McGivern / Puha kötésű
common.buy 32 050 Ft
Retail Category Management Alexander Hübner / Puha kötésű
common.buy 74 572 Ft
How to Carry Out Market Research / Puha kötésű
common.buy 5 935 Ft
Statistics in Market Research Chuck Chakrapani / Puha kötésű
common.buy 33 776 Ft
Category Management Handbook Cordell / Kemény kötésű
common.buy 89 771 Ft
Basic Marketing Research Naresh K. Malhotra / Puha kötésű
common.buy 36 697 Ft
Streetcar Advertising in America Woodson Savage / Kemény kötésű
common.buy 14 751 Ft

Understanding marketing research to make better business decisions An ideal resource for busy managers and professionals seeking to build and expand their marketing research skills, The Market Research Toolbox, Fourth Edition describes how use market research to make more strategic business decisions. A comprehensive collection of essential market research techniques, skills, and applications helps readers solve real-world business problems in the dynamic and rapidly changing business atmosphere. Based on real-world experience, author Edward F. McQuarrie gives special attention to business-to-business markets, technology products, Big Data, and other web-enabled approaches for readers who don't have the time or resources to make the translation from mass markets, simple products, and stable technologies to their own rather different situation. Readers will gain the background context and questions needed to be asked before their research, as well as develop strategies for sorting through the enormous amount of specialized material on market research.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása