Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Market Research Handbook

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Market Research Handbook Xu
Libristo kód: 07362477
Kiadó iUniverse, augusztus 2005
The results of marketing research can inform marketing decisions such as in concept/product testing,... Teljes leírás
? points 45 b
7 869 Ft -9 %
7 159 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Market Research in Practice / Puha kötésű
common.buy 17 043 Ft
Breckinridge William C. Davis / Puha kötésű
common.buy 40 982 Ft
Currencies, Capital Flows and Crises John T. Harvey / Puha kötésű
common.buy 33 914 Ft
Soul Wisdom Marion Webb-De Sisto / Puha kötésű
common.buy 8 781 Ft
Hühner, Gänse, Enten Marie-Theres Estermann / Puha kötésű
common.buy 3 683 Ft
hamarosan
Exploring Spoken English Michael McCarthy / Kemény kötésű
common.buy 21 829 Ft
Jay Louis N Gruber / Puha kötésű
common.buy 11 113 Ft
52nd Floor Fred R Blass / Kemény kötésű
common.buy 8 937 Ft
Death Shot. a Romance of Forest and Prairie, Etc. Captain Mayne Reid / Puha kötésű
common.buy 10 952 Ft
Die Störungen des Säure-Basen-Haushaltes V. Feurstein / Puha kötésű
common.buy 33 461 Ft

The results of marketing research can inform marketing decisions such as in concept/product testing, market segmentation, competitive analysis, customer satisfaction studies, etc. and illustrate the need for measurement. The book summarizes all essential measurements widely adopted by researchers with insightful perception. It consists of three indispensable sections of market research: market general, competitor analysis, and consumer analysis. Each specific measurement contains in-depth understanding of measurement starting from definition through method explanation to practical case study. Specifically, it discloses many valuable research techniques and experienced application know-how from the professional research agencies. The book can be a useful reference for practitioners and excellent supplementary reading material for students. Different from other academic market research book, the book contains numerous case studies derived from customized projects at research agencies which also make this book easy to understand for student and beginners.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Market Research Handbook
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2005
Oldalszám 204
EAN 9780595364015
ISBN 9780595364015
Libristo kód 07362477
Kiadó iUniverse
Súly 330
Méretek 230 x 154 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása