Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Markenrelevanz

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Markenrelevanz Tobias Donnevert
Libristo kód: 01783089
Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden, március 2009
Der Aufbau einer starken Marke ist langwierig und mit erheblichen Kosten verbunden. Fraglich ist jed... Teljes leírás
? points 227 b
35 803 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Multiple Sclerosis, Mad Cow Disease and Acinetobacter Alan Ebringer / Kemény kötésű
common.buy 80 171 Ft
Patient Hund Michael Hartmann / Kemény kötésű
common.buy 8 579 Ft
Ziffern schreiben lernen Kirstin Jebautzke / Lap
common.buy 9 254 Ft
Die hohe Kunst des Älterwerdens Anselm Grün / Lap
common.buy 2 126 Ft
Duplicity Theory of Vision BjUlf Stabell / Kemény kötésű
common.buy 45 295 Ft
Ocho Poetas Mexicanos Benjamín Barajas / Puha kötésű
common.buy 33 083 Ft
Money Demand in Europe Christian Müller / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft

Der Aufbau einer starken Marke ist langwierig und mit erheblichen Kosten verbunden. Fraglich ist jedoch, ob dem Kaufentscheidungskriterium Marke tatsächlich in allen Produktkategorien ein derart hoher Stellenwert zukommt, dass die enormen Investitionen gerechtfertigt sind.§§Tobias Donnevert zeigt auf, dass die Kapitalisierung bzw. Transformation einstellungsbezogenen Markenwerts in ökonomischen Markenwert nicht in allen Produktmärkten gleich erfolgreich ist. Der Grund hierfür ist, dass der Einfluss der Marke auf die Kaufentscheidungen der Konsumenten (Markenrelevanz) zwischen Produktmärkten variiert. Der Autor geht bei seiner Untersuchung auf die Messung, die ökonomischen Konsequenzen sowie die Determinanten der Markenrelevanz ein.Markenrelevanz als Voraussetzung für ökonomischen Markenwert; Begriffliche Grundlagen und Forschungsstand; Konzeption der Untersuchungsmodelle zu Messung, Konsequenzen und Determinanten der Markenrelevanz, Empirische Untersuchungen, Implikationen für die Forschung und Praxis

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Markenrelevanz
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 278
EAN 9783834915641
ISBN 3834915645
Libristo kód 01783089
Súly 358
Méretek 148 x 210 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása