Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Markenidentitatsmodelle

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Markenidentitatsmodelle Bernd Radtke
Libristo kód: 02433654
Kiadó Springer Gabler, január 2014
Die Markenidentität als gestaltbares Führungs- und Managementkonzept auf der einen Seite und das Mar... Teljes leírás
? points 58 b
9 141 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Mehrsprachigkeit und Sprachenerwerb Jörg Roche / Puha kötésű
common.buy 9 362 Ft
Business Result: Advanced: Teacher's Book and DVD Kate Baade / Puha kötésű
common.buy 14 316 Ft
Iran-Iraq War Williamson Murray / Puha kötésű
common.buy 18 803 Ft
The Orator's Education Quintilian / Kemény kötésű
common.buy 14 241 Ft
Aprenc a pensar 2 MACIP I GICH / Kemény kötésű
common.buy 6 882 Ft
INCLUSIONS IN ALUMINUM-ALLOY SAND CASTIN ROBERT J. ANDERSON / Puha kötésű
common.buy 6 681 Ft
Handbook of the New Code of Regulations 1880 John P. Moss / Puha kötésű
common.buy 8 423 Ft
Drugs Affecting Lipid Metabolism Rodolfo Paoletti / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft

Die Markenidentität als gestaltbares Führungs- und Managementkonzept auf der einen Seite und das Markenimage als wahrgenommenes Akzeptanzkonzept auf der anderen Seite sind die beiden Eckpfeiler des identitätsorientierten Markenverständnisses, das seit Mitte/Ende der 1990er Jahre als vorherrschend gilt. Sieben Ansätze zur Erfassung und Beschreibung der Markenidentität namentlich die von Aaker; Bates; Burmann; Esch; Henrion, Ludlow & Schmidt; Kapferer sowie McKinsey werden vorgestellt. Anschließend erfolgt eine vergleichende Bewertung der Ansätze anhand von fünf Kriterien. Im Fazit am Ende der Arbeit empfiehlt der Autor ein modifiziertes Modell.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Markenidentitatsmodelle
Szerző Bernd Radtke
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 55
EAN 9783658045852
ISBN 365804585X
Libristo kód 02433654
Súly 95
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása