Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marken in Social Networks

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Marken in Social Networks Kevin Krüger
Libristo kód: 12710024
Kiadó Josef Eul Verlag Gmbh, január 2012
Social Networks gewinnen in den letzten Jahren immer stärker an Bedeutung - sowohl im privaten Berei... Teljes leírás
? points 103 b
17 830 Ft -9 %
16 103 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


En tiempos de la sociedad de masas JOSE ORTEGA Y GASET / Puha kötésű
common.buy 3 403 Ft
Spanish Easel Dora Romero / Puha kötésű
common.buy 5 677 Ft
Escrits berlinesos sobre religió Georg Wilhelm Friedrich Hegel / Puha kötésű
common.buy 8 749 Ft
El secreto de Garmann STIAN HOLE / Puha kötésű
common.buy 5 130 Ft
Skills for Living Frances Baynor Parnell / Audio CD
common.buy 65 265 Ft
Fragilidad en esperanza : enfoques de antropología Juan Masiá Clavel / Puha kötésű
common.buy 8 639 Ft
Ecos. En La Voz del Autor Rafael Cadenas / Audio CD
common.buy 4 422 Ft
Libro de las Fundaciones TERESA DE JESUS / Puha kötésű
common.buy 4 814 Ft
12 accidentes metafísicos Roberto Casati / Puha kötésű
common.buy 5 220 Ft
El río de agua Álvaro García / Puha kötésű
common.buy 4 001 Ft
Konstellationen Debbie Drechsler / Puha kötésű
common.buy 4 357 Ft
Contabilidad general y tesorería José Miguel Albarrán Francisco / Puha kötésű
common.buy 14 552 Ft

Social Networks gewinnen in den letzten Jahren immer stärker an Bedeutung - sowohl im privaten Bereich als auch für Unternehmen. Mundpropaganda verbreitet sich in Zeiten von Facebook, Twitter und Google+ wesentlich schneller als Botschaften über traditionelle Kommunikationskanäle. Egal ob Finanzdienstleister, Konsumgüterhersteller oder Einzelhändler, dieses Phänomen beobachtet man branchenübergreifend. Viele Unternehmen müssen ihre Markenführung den neuen Gegebenheiten im Social Web anpassen. Die entscheidenden Fragen dabei sind: Wie kann ein Markenhersteller sich in diesen Netzwerken positionieren und worauf muss er im Sinne einer stringenten Markenführung achten? Welche Faktoren spielen hierbei eine wesentliche Rolle? Eine Antwort gibt die vorliegende Untersuchung im Konsumgüterbereich, die als wesentliche Determinante die Markenauthentizität identifiziert.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marken in Social Networks
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 148
EAN 9783844101232
ISBN 3844101233
Libristo kód 12710024
Súly 225
Méretek 148 x 210 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása