Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Managing Workplace Stress

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Managing Workplace Stress Susan Cartwright
Libristo kód: 04683308
Kiadó SAGE Publications Inc, február 1997
'Written primarily for the employee, this book is a gold mine of easily assimilated information and... Teljes leírás
? points 291 b
45 783 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


House of Cash John Cash / Kemény kötésű
common.buy 16 086 Ft
Functional Morphology of the Invertebrate Skeleton Enrico Savazzi / Kemény kötésű
common.buy 313 485 Ft
Sherlock. Staffel.2, 2 Blu-rays Benedict Cumberbatch / Blu-ray
common.buy 9 300 Ft
Consumer Protection Law Geraint Howells / Kemény kötésű
common.buy 81 395 Ft
Luck Gert Hofmann / Puha kötésű
common.buy 6 942 Ft
'Der Kopfball in spielahnlichen Situationen' Thomas Ruf / Puha kötésű
common.buy 17 058 Ft
Works of Thomas Traherne II Thomas Traherne / Kemény kötésű
common.buy 87 647 Ft

'Written primarily for the employee, this book is a gold mine of easily assimilated information and ideas which should also be of value to anyone working in human resources' - Personnel Today 'Much of the literature on stress tends to be either academic or research-based, or otherwise focuses on the more practical aspects of stress management. Managing Workplace Stress strikes a balance between the two in providing background and discussion that puts many areas of work-related stress into context, as well as giving helpful practical advice on managing particular stressors' - People Management Stress in the workplace is an ever-increasing problem and its consequences, such as higher rates of absenteeism, reduced productivity and increased health compensation claims, are widespread. This book examines the causes of the increase in work-related stress. Susan Cartwright and Cary L Cooper focus particularly on the stress created by organizational changes including job redesign, reallocation of roles and responsibilities, and the accompanying job insecurities.They highlight the everyday stressors likely to impact upon managers and employees - for example, working with difficult people and managing increased work loads - and offer useful strategies for dealing with these various situations.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása