Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Managing Innovation in Japan

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Managing Innovation in Japan Chihiro Watanabe
Libristo kód: 01570991
Why do some country s hi-tech firms innovate better than others? Why did hi-tech firms from the Unit... Teljes leírás
? points 331 b
51 653 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lexus - the Relentless Pursuit Revised Edition Chester Dawson / Puha kötésű
common.buy 9 183 Ft
Castillos / Puha kötésű
common.buy 2 555 Ft
Aircraft Design Ajoy Kundu / Puha kötésű
common.buy 50 281 Ft
Diapause in Aquatic Invertebrates Victor R. Alekseev / Kemény kötésű
common.buy 79 421 Ft
Biotechnology in Japan Rolf D. Schmid / Puha kötésű
common.buy 51 653 Ft
Sustainability in the Chemical Industry Eric Johnson / Kemény kötésű
common.buy 51 653 Ft
Leveraging Japan - Marketing to the New Asia George Fields / Kemény kötésű
common.buy 16 150 Ft
Classes in Contemporary Japan Rob Steven / Puha kötésű
common.buy 21 859 Ft
Successful Composites Technology Transfer George Nicholas Bullen / Kemény kötésű
common.buy 37 031 Ft
Price, Quality and Trust Mari Sako / Kemény kötésű
common.buy 59 309 Ft
Opuscules Jean-Baptiste Ferland / Puha kötésű
common.buy 10 490 Ft
American Republic Orestes Augustus Brownson / Puha kötésű
common.buy 12 926 Ft
Girls' Night Out Liz Fenton / Audio CD
common.buy 11 209 Ft
Hong Kong Andrew / Puha kötésű
common.buy 22 732 Ft

Why do some country s hi-tech firms innovate better than others? Why did hi-tech firms from the United States outperform such Japanese companies in the 1990s? Through a wealth of empirical evidence, the book compares the development trajectory of manufacturing technology and information technology both between Japanese companies and between companies based in the US, Europe, Australia, India and China. This book shows that institutional systems such as culture, tradition, consumers and local business practices play key roles in how companies develop technology. These factors also influence the very characteristics of the products that the hi-tech firms produce. With a number of case studies the author demonstrates how the most successful and innovative companies recognize these roles and incorporate them into their practices.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása